💬
Logga in
Fuska.se

Värsta Lärare

53 svar · startad

*!!* *!!!!!* *!!!!!!!!!!!!!* *SHIT, RUN FOR YOUR LIVES!!!!*

Namn: **********

Gillar att: Skryta om sin man som var världsmästare i stavhopp eller vad f*n det nu var...

Gillar inte: Att bli så j*vla ägd som hon blev när vi hade henne.

Personlighet: Diskriminerande - tjejerna i klassen fick göra vad dem ville medans killarna var tvungna att ha matte!!!

Övrigt: Vi "jagade" iväg henne till tyskland den jäveln. :evil: :kung:

Senast ändrad:

7 May 2006

en gympalärare, när vi ska köra spökboll för typ femtioende gången säger han alla regler igen. Plus att han upprepar allt igen typ, sen vid slutet säger han "vi skulle hunnit med mer om ni hade lyssnat bättre" alla hatar han!

Det e något fel på min Cp data arggh!!!!

borde spränga den!!!

hehe hur går det med malin :lol:

↗ till inlägget

Det e något fel på min Cp data arggh!!!!

borde spränga den!!!

hehe hur går det med malin :lol:

?????????? fel tråd antar jag... Och när du pratar om denna "Malin" säg gärna vem det är som du frågar. Annars lär ju inte ens han fatta :S
10 May 2006

Vår värsta lärare är slöjdläraren i trä.. Om han tycker sakerna blir fult så bryter han sönder dem -.-"

12 May 2006
↗ till inlägget

Vår värsta lärare är slöjdläraren i trä.. Om han tycker sakerna blir fult så bryter han sönder dem -.-"

hahahaha, bra lärare.

13 May 2006

Jag har två lärare jag skulle vilja berätta om. Först är det Stefan som är vår träslöjdslärare egentligen, men vi har honom i Historia nu också, dessutom har vi honom på alla fredagar. Gör man minsta lilla så får han världens utbrott. Jespers mobil ringde en gång, och han ba skrek ut typ "Stäng av mobilen, jag undervisar här.", sedan åkte han ut från klassrummet. Jag råkade ramla på en stol vid lunchen två gånger, och då(när det var rast) bad han mig sitta kvar. Han frågade varför jag höll på som jag gjorde, och jag hade inte någon vettig förklaring så tog han upp mig till ett klassrum där han fick ett utbrott på mig typ. Dessutom favoriserar han folk, till exempelt har han sagt till Hannes i min klass att han är typ hans favoritbarn i slöjden. Ber dessutom alltid en annan kompis göra en massa saker åt honom osv. osv.

Sedan är det en lärare som heter Anders. Han går runt och slår folk som han inte gillar. Jag vissalde till exempelt lite i skoltrappan och han sa att jag skulle hålla tyst, jag fortsatte vissla med en lite tystare ton och då smäller han till mig på bröstet. Dessutom har han slagit Hampus på nosen och Katja på smalbenet, sedan var det någon till..

14 May 2006
Trådstartare #48
↗ till inlägget

oh my

När vi har typ cirkelträning å gympan å så behöver man typ inte göra nått, för våran gympamajjesitter bara å kollar på tjejerna...

20 May 2006

hemkunskaps "fröken" hon avlutar alla meningar med frasen mm..

Nu ska vi laga till en gryta,mmm

sen ska vi ha lite sallad till,mmm skit störande

21 May 2006

våran svenska lärare vill vara i centrum hela tiden. hon är hemsk!

22 May 2006

Våran slöjd lärare är helt j*vla sjuk ett exempel en kille i min klass satt och drömde en gång då tog han med honom ut och slog ner honom han kom in blödandes från näsan

23 May 2006

Hjälpläraren i vår skola är ovanligt stolt över sig själv. Hon är skit taskig mot alla som får gå upp till henne och hon håller på så här hela tiden. Hon säger typ äää skriver du sådär sen i gymnasiet så kommer du vara vara hemlös senare i livet. Grym uppmuntran va :rolleyes: .

Senast ändrad:

29 May 2006

När jag gick i 3:an till 4:an så hade jag en lärare som jag hade hört läskiga historier om tidigare. Jag har hört att hon slet i någons hår och slängde ut honom genom fönstret typ och så fick han gå hem. Hon var inte så illa när jag hade henne men hon verkar lite störd.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in