💬
Logga in
Fuska.se

Habbo Hotel

23 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Ärligt vem tror att det finns fusk till habbo hotel den som gör det är dum i huvet

dem hycklar bara FATTA!!!! plus att man aldrig blir hobba :angry:

31 Jan 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jasså, säger du det. Då håller jag med! Men det var lite onödigt inlägg tycker jag.

↗ till inlägget

Ärligt vem tror att det finns fusk till habbo hotel den som gör det är dum i huvet

dem hycklar bara FATTA!!!! plus att man aldrig blir hobba :angry:

Det finns visst fusk till habbo.. Men dom som säger att dom ger gratis mynt ljuger.

1 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det finns inte alls fusk, bara ester eggs eller vad det heter.

Nivå 3 · Lärling

vad är ester eggs?

Nivå 4 · Lärling

Easter Eggs = Påskägg.. Typ överaskningar t.ex att stå i luften.. Man kan fuska på habbohotel.. Men det kallas scripta och det är olagligt..

P.S Man kan inte bli hobba längre -.-'

6 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

vad e habbo

7 Feb 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

vad e habbo

http://habbohotel.se/habbo/sv/index.html

Typ som ett hotel på internet. >_<'

19 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

det var en kille på en hemsida jag vet inte men hur som helst så sa han : ring habbo mynt linjen med vanlig telefon 0939-2011 500 . Sen så ska man när en tjej frågar id-kod elr nåt sånt så ska man knappa in på telefon :111627 . jag vet inte om det funkar men så säger han att man får 15 mynt gratis har ingen aning alltså :huh: har ej prövat . För jag har slutat på habbo det slösar man bara pengar på men testa kanske det funkar :P http://www.freewebs.com/extorsion/cplus.htm <--------- gå in och ladda ner habbo plus 2.4 bara på engelska hotellet . Det är ett script program

post-14136-1140380787_thumb.gif

post-14136-1140380827_thumb.gif

Senast ändrad:

20 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

när man ringer in med hemtelefonen så, så får man 15 mynt. men det kostar 37:50 kr. så ni vet

22 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

Det finns INGA fusk till habbohotel, dock finns det scriptprogram.

Det går inte på några sätt att få gratis möbler eller mynt om inte en staff delar ut, eller om du får en gratis möbel av en kompis.

Att dela ut sitt lösenord SKA du heller aldrig göra då risken är väldigt stor att du inte längre har några möbler kvar.

↗ till inlägget

Det finns inte alls fusk, bara ester eggs eller vad det heter.

Det finns script program, det tolkar jag som "fusk"..

25 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Easter Eggs = Påskägg.. Typ överaskningar t.ex att stå i luften.. Man kan fuska på habbohotel.. Men det kallas scripta och det är olagligt..

P.S Man kan inte bli hobba längre -.-'

att scripta är INTE olagligt... isåfall har j***igt många gjort olagliga saker till sina spel...

26 Feb 2006

På habbo är det olagligt att scripta men asså

Jag vet en sida som har scriptat mynt till mig och skit många fler

Jag blev hur glad som helst men jag trodde att dom skulle hyckla mig..

Vill ni ha sidan så PM:a mig

17 May 2006
↗ till inlägget

På habbo är det olagligt att scripta men asså

Jag vet en sida som har scriptat mynt till mig och skit många fler

Jag blev hur glad som helst men jag trodde att dom skulle hyckla mig..

Vill ni ha sidan så PM:a mig

Nej, det är omöjligt att få fram användbara mynt via scriptprogram.

Dock kan man scripta clientside (bara du som ser), och då kan man fram mynt. Dem går tyvärr inte att köpa för, men 1000 mynt är ju alltid lite flashigt XD

21 May 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jasså, säger du det. Då håller jag med! Men det var lite onödigt inlägg tycker jag.

hur kan det finnas fusk till habbo

mhm..det ska man tro Wuah. varför är jag så jäkla rik på habbo då pga script sidan?

Nivå 3 · Lärling

Jag hade blivit hycklad då dom sa att man fick flera möbler

Ett tips är att sluta spela det skit spelet

↗ till inlägget

mhm..det ska man tro Wuah. varför är jag så jäkla rik på habbo då pga script sidan?

Okej, om du nu är så 'jäkla' rik pga. av att du _scriptat_ så skulle det vara jättehärligt om du PM:ade mig och berättade, exakt hur du gjorde?

Ja, jag har scriptat. Det kanske var dumt, men jag ville testa.

Även jag har lyckat scripta till mig mynt, men då var det CS (clientside) som inte gick att använda. Jag tvivlar på att dina ligger i serverside(?), då dem ska vara användbara?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in