Dom är ju asbra. ^^
Lordi
↗ till inläggetAtt jag inte tyckte dom skulle vinna ?Nädu, skulle de klä sig som ett vanligt hårdrocksband så skulle nog de få lite mer respekt. Det är snäppet till extremt töntigt att klä sig på det viset.
jag ändrar inte direkt min åsikt bara för att de vann >_>
De van ju.Kul for dem men det var ju inte riktig slager musik
↗ till inläggetVem bryr sig? Detta blir säkert bara positivt för såna som mig, fler metal-band följer kanske exempel.De van ju.Kul for dem men det var ju inte riktig slager musik
alla bara 12 points go to finland
12 points......
......
dom rockade sönder athen :gitarr: :gitarr:
Yepp. :) Lordi var goa de, grymt ägde de alla på scenen med sin klädsel och musik. Undrar hur det nu blir nästa år då Finland ska representera sitt land för Eurovision Schlager Festivalen.
det kommer att bli fränt nästa år när det är i finland
Så det är så han ser ut
hahah sverige sönderägda!
lordi ägde söndermotsåndet
nu har ju dom förstört hela skitet.,
vänta jag tror inte att det är dom
skulle dom bara låta dom ta kort på dom utan masker
det är inte SANT
Men lägg av, det är över och de kan lika gärna visa sig. Tror du verkligen att de kommer ha på sig maskerna i evighets evighet ?
↗ till inläggetNär de uppträder kommer de säkert ha maskerna på sig.Men lägg av, det är över och de kan lika gärna visa sig. Tror du verkligen att de kommer ha på sig maskerna i evighets evighet ?
Men undrar vem som är vem?
MEN OM DOM UPPTRÄDER har dom väl masker på sig och dom vill ju vara anonyma så jag tror inte att dom visar sina riktiga ja bara så där..
Kan ni inte bara sluta klaga för f*n? Sitta och kalla andra omogna men va f*n ni är inte så mkt bättre. Låt dom klä sig som dom vill ffs!
jag han äger alla
till alla som klagar på att dom ee dåliga:om dom nu ee så dåliga varför vann dom då????? skärp er för f*n
jag skiter i hur de klär sig de gör bra musik!