Hej jag ska sälja mitt Nintendo DS med 4 spel och ett demo. Jag undrar hur mkt jag kan ta för det.. Och om någon är intresserad?
/Matilda
Hej jag ska sälja mitt Nintendo DS med 4 spel och ett demo. Jag undrar hur mkt jag kan ta för det.. Och om någon är intresserad?
/Matilda
↗ till inläggete intreserad ^^ hur mkt skulle du kunna sälja det för?Hej jag ska sälja mitt Nintendo DS med 4 spel och ett demo. Jag undrar hur mkt jag kan ta för det.. Och om någon är intresserad?
/Matilda
Asså jag har tänkt 2000kr. Det verkar ganska rimligt tycker jag. Jag har kollat runt på rex blocket å så vad de säljer för där. Och det är lite olika. En sålde för 1700kr med 3 spel och en anna sålde för 2500 med 4 spel. Sp jag satte lite mitt emellan :P Vart bor du någonstans?
↗ till inläggetbor i järnaAsså jag har tänkt 2000kr. Det verkar ganska rimligt tycker jag. Jag har kollat runt på rex blocket å så vad de säljer för där. Och det är lite olika. En sålde för 1700kr med 3 spel och en anna sålde för 2500 med 4 spel. Sp jag satte lite mitt emellan :P Vart bor du någonstans?
vilka spel e det?
Vart ligger järna? :P
Det är Animal Crossing
Nintendogs Dachshund and friends
Super Mario 64 DS
Yoshi touch and go
Intresserad?
↗ till inläggetväldigt ^^ men jag vet inte om jag har råd :(Vart ligger järna? :P
Det är Animal Crossing
Nintendogs Dachshund and friends
Super Mario 64 DS
Yoshi touch and go
Intresserad?
Okej. Men hur mtk har du då?
↗ till inläggethar 1500 :unsure:Okej. Men hur mtk har du då?
Okeej. Men om du lånar 500 kr av någon då ;) För jag säljer inte det för 1500 kr :(
↗ till inläggetOkeej. Men om du lånar 500 kr av någon då ;) För jag säljer inte det för 1500 kr :(
varför ska du sälja den!!!!!!!?
↗ till inläggetja precis! ska du svika oss :cry: ?! ska du skaffa xbox eller xbox360 eller sån där sony skit :angry: ! bara så du vet----> NINTENDO 4-EVER!!!!!!! :DOkeej. Men om du lånar 500 kr av någon då ;) För jag säljer inte det för 1500 kr :(
Nej! Jag ska köpa moppe :P hehe ^^ Jag kommer verkligen sakna mitt Nintendo :(
jag har 2000 kr :) om det räcker? :P
Okeej. Men är du intresserad då?? Vart bort du? Ta min msn. [email protected]
jag vill också sälja mitt ds det blir bara strul repor hit och repor dit det är jobbigt och man få en massa dam på stjärmen
Varför ska du köpa en moppe nä du ba e 14?!?!
↗ till inläggetNej! Jag ska köpa moppe :P hehe ^^ Jag kommer verkligen sakna mitt Nintendo :(
men shit!!!!!!
svik inte ditt nintendo!!!!!!!!!!!
önska dig BARA pengar i julklapp tex, de gjorde min syrra hon fick råd med en moppe å hon sålde inget!!!!!
å förresten räcker inte 2000, 15.000 räcker
Men jag har redan lite pengar ;)
skriv detta i marknaden
↗ till inläggetMen jag har redan lite pengar ;)
ok typ 17 tusen eller?
men du e ju 14, i skolan sa dom om nån ny lag att man ska va 17 för å åka moppe eller va f*n de va
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in