Så du tycker det verkar gay att vara gay? XD
Lol (/\_/\]/*, jag kan hålla med dig om att naturens motiv när den gjorde att människor av samma kön kan känna dragning till varandra är ganska dunkla (av självklara skäl).
Så du tycker det verkar gay att vara gay? XD
Lol (/\_/\]/*, jag kan hålla med dig om att naturens motiv när den gjorde att människor av samma kön kan känna dragning till varandra är ganska dunkla (av självklara skäl).
En av min mors vänner är homosexuell och gift tillsammans med en annan man i snart tio år. Jag tycker det är helt normalt, och respekterar honom. Förstår riktigt inte varför alla säger att det är så fel med att vara homosexuell, alla är olika och så är det bara.
man kan inte kalla det normalt, oavsett om man respekterar det eller inte.
↗ till inläggetDet är det som ingen här förstår... -.-´man kan inte kalla det normalt, oavsett om man respekterar det eller inte.
inte normalt iaf men dom får göra som dom vill. Fast något jag har emot med det är ifall dom skulle adoptera barn.. gör dom det så tänker dom nog inte så mycket på barnet isåfall -.-
ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor.
↗ till inläggetJa :( Det är bland annat därför jag inte tycker att homosexuella ska få adoptera barn...ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor.
Har inget emot homosexuella. Det finns många homofober i min klass men jag är inte en av dem.och som alla andra säger man kan inte kalla det normalt och absolut inte naturligt.
↗ till inläggetett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor.
Barn härmar vuxna. Om ni driver en likadan hetskampanj inför era barn kommer de säkert att mobba andra med två föraldrar av samma kön. Det att barn mobbar är i grund och botten föräldrarnas fel.
↗ till inläggetMen själklart säger man ju till sitt barn att det är MAN-KVINNA som är det "normala" ?ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor.
Nej.
Det behövs inte om barnet är uppfostrat av man-kvinna, eftersom de ej är vana något annat blir det "det normala".
Så vi säger 1 på 10000 har mammor/pappor, o de tycker 1 på var 10000:e är normalt..
jag är imot homoadoption för barnets skull. Oavsett hur man ser det så skulle barnet få det jobbigt för det.
Hur kan man vara i mot homoadoption? Vadå för barnet skull, betyder det att homoföräldrar inte kan ta hand om ett barn?
Varför ska inte homosexuella få adoptera? De är minst lika mänskliga som heterosexuella är.
skulle ni känna er normala med homoförädrar? tror ni inte att ni skulle bli mobbade alls?
Visst skulle man bli det, men faktum är att problemet inte ligger hos de homosexuella utan hos det nuvarande samhället.
↗ till inläggetJa, men eftersom det ser ut som det gör så skulle ni bli mobbade klart slut!Visst skulle man bli det, men faktum är att problemet inte ligger hos de homosexuella utan hos det nuvarande samhället.
Jag skulle inte direkt skylla på föräldrarna. <.<
↗ till inläggetVisst skulle man bli det, men faktum är att problemet inte ligger hos de homosexuella utan hos det nuvarande samhället.
Nej! Man blir inte mobbad för att man har blivit adopterad eller har homosexuella förädrar. Det finns ingen garanti för att man blir det.
Dessutom de som har något i mot homoadoption eller homusexuella i största allmänhet har inte tänkt till ordentligt. Homusexuella är också människor, precis som alla andra. De har bara en annan läggning. De som inte kan acceptera det är i mina ögon omogna. Till de som är i mot homousexuella eller homoadoption; "Vad har dom gjort er, de har inte samlag med dig"
Det finns inget rätt och fel angående vilket kön man vill ha samlag med, folk har helt enkelt olika åsikter och det måste man lära sig att respektera.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in