💬
Logga in
Fuska.se

Buggar

187 svar · startad · 🔒 låst

det var att jag skulle skaffa Umbreon, men när jag utvecklade Eevee (På kvällen, det stod t o m PM på klockan i Littleroot town) så blev det en Espeon, och sen på Morgonen så blev det en Umbreon! :blink:

Fast det kvittar för mig, jag fick min Umbreon och jag är nöjd. :P

↗ till inlägget

Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ "    m  x" osv

när jag tog new game var allt ok

Bifoga inte bilder i onödan.

↗ till inlägget

det var att jag skulle skaffa Umbreon, men när jag utvecklade Eevee (På kvällen, det stod t o m PM på klockan i Littleroot town) så blev det en Espeon, och sen på Morgonen så blev det en Umbreon! :blink:

Fast det kvittar för mig, jag fick min Umbreon och jag är nöjd. :P

Sjukt?!! men häftigt ^_^
26 Jul 2006
↗ till inlägget

Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ "    m  x" osv

när jag tog new game var allt ok

Du och flygon tjattrar hela tiden om andra verker det som?

Senast ändrad:

Jag skrev att han inte ska bifoga i onödan, är det fel på det? Varför Carttie upprepade mig vet jag inte, men det är väl inget fel att säga till så att han inte blir varnad?

27 Jul 2006

Om du säger att någon bryter mot en regel blir det §1.19(?).

Aja,BTT.

Öhm... vad handlade tråden om? :D

Bugg på Ruby: Min Minun gick nyss upp i lvl 23, och den har blivit GRÖN!

Alltså Shiny?Coolt!

↗ till inlägget

Jag skrev att han inte ska bifoga i onödan, är det fel på det? Varför Carttie upprepade mig vet jag inte, men det är väl inget fel att säga till så att han inte blir varnad?

Oj sry! Missade att du skrev det, då var det onödigt att jag skrev det xP

Det gör ingeting men BTT.

fick denna idag, på fire emblem: the sacred stones gjorde jag Kyle till paladin, men när jag gick tillbaka till "manage items" så var namnen borta på de två översta gubbarna, men dom var till baka igen efter att jag gått ut från menyn och tillbaka. :/

28 Jul 2006

Min Umbreon blev Shiny på Lv.23! :blink:

:lol:

En av mina kompisar tränade upp sin Rhydon,sen så gick han upp till level 57,eller skulle det i allafall,för istället för 57 blev den i level 87.

Min... jag tror det var Mewtwo eller Pikachu på mitt Yellow, kommer inte ihåg eftersom det var så länge sedan, hade mer levels när jag satte på det igen än det hade när jag stängde av det någon timma tidigare.

Den kanske tjuvtränade? :P

jag har ett texas hold 'em till gameboy, om man tar bet & sattsar allt förutom 1$ så finns det en all in knapp men när man trycker på den så kan man sattsa 2343294$ fasst man bara har 1 $ sedan får man oändligt med pengar efter att ha gjort det :blink:

jag hade en bug i mitt pokemon silver allting var borta man såg bara nyanserna av sakerna som vart där till exempel där det var gräs(skulla vara gräs <_< )

var det bara fullt med gröna prickar!

29 Jul 2006

ganska coolt, men för mig hände detta på Gold, jag såg lila prickar... inte kul.

30 Jul 2006

Och jag har sett bruna saker i min trägård.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.