💬
Logga in
Fuska.se

Köpa en gameboy color

32 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

shuue :D alla :D ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_<

ochså undra jag om gameboy är nåt att ha assåå är det roligt o så?

13 Aug 2006
Nivå 13 · Mästerfuskare

helt klart värt det.

Nivå 3 · Lärling

jag antar att det är värt det, eller det måste det ju vara.

14 Aug 2006
Nivå 13 · Mästerfuskare

ett spel kostar typ 150 och ett gameboy typ 600. så du sparar 2100 kr. ganska värt det ja.

Tycker inte jag gbc suger fett! om du har köpt ett ta me till antikrundan då kanske du kan sälja för 5000tusen! köp ett ds eller nåt istället

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

shuue :D alla :D  ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_<

Vad kan du köpa det nån stanns?? :blink:
Nivå 13 · Mästerfuskare

av en kompis kanske! om man köper det i en affär måste säljaren vara allmänt "störd". =_=

15 Aug 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8
↗ till inlägget

shuue :D alla :D  ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_<

jag ska köpa det av en kompis fast jag undrar ochså om det är roligt och om grafiken e ok o sånt?

GÖR DET!!!

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

beror på vilka spel det är. räkna upp dom.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vissa spela kanske har bra grafik å vissa andra inte_!
21 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tycker inte jag gbc suger fett! om du har köpt ett ta me till antikrundan då kanske du kan sälja för 5000tusen! köp ett ds eller nåt istället

Varför inte ett psp istället. nergradera och spela Snes. Nes. Megadrive. Gb med mera

Nivå 16 · Legendfuskare

jag tycker du ska köpa gbc, det kanske inte är så kul men det är värt mer. NES är nästan dyrare än gamecube nu om du förstår vad jag menar

Nivå 3 · Lärling

Vad menar du med det?! Gamecube är ju nyast men NES är ju jättegammalt och man kan bara få tag på NES begagnat och då måste det säljas billigt!!!!!! Ingen logik. -_-

22 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vad menar du med det?! Gamecube är ju nyast men NES är ju jättegammalt  och man kan bara få tag på NES begagnat och då måste det säljas billigt!!!!!!      Ingen logik.  -_-

Jaja åter till ämnet!!
Nivå 2 · Novis

Ähh det är inte värt pengarna spara till ett av dom nyare gameboy spelen :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ähh det är inte värt pengarna spara till ett av dom nyare gameboy spelen :)

Mmm det är nog bättre!
Nivå 13 · Mästerfuskare

om man gillar bra grafik ja.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om du gillar den gamla klassiska grafiken på spelen så är det absolut det men om du inte gillar den köp det inte -_-

Dom gamla game boyen är bäst!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.