↗ till inläggetväx upp?
När Grät Du Senast Egentligen ?
Jag grät senast idag.
BO rasar ner snart.
I går då alla typ slutade och alla började bråka i BO. :(
↗ till inlägget
Allvarligt, det är ett GF på en hemsida, är det något att ens bry sig om?
Vill inte verka taskig, men det är faktiskt töntigt att gråta, ta det som en man istället.
Xade, du tänkte inte igenom när du skrev det där...
Jag grät senast idag för att jag hade jättemycket läxa och för att jag ligger jättelångt efter i matematik boken. :(
Jag grät för bara ett par minuter sen... jag fick reda på att min kanin ska avlivas på torsdag... "snyft" ;(
Ruby King: f*n va synd. :( Det var tråkigt att höra. Vet hur det känns, min katt avlivades för ett tag sen. När jag fick veta det grät jag som f*n. Grät i 3 dagar. :( Tänker fortfarande på min katt Elvis. :(
↗ till inläggetva hemskt :( ,varför det? Själv så har jag faktiskt inte gråtit på rätt så länge, men i vintras va jag lite halvmobbad och utan vänner... Jag grät o va deprimerad nästan hela tiden, sen så kom en tjej. Hon sa att hon gilla mej. Då blev det totalt annorlunda :) .Jag grät för bara ett par minuter sen... jag fick reda på att min kanin ska avlivas på torsdag... "snyft" ;(
Dessutom ska jag vara med är vi avlivar honom... då blir det extra sorligt. :(
Anledningen till avlivningen är dessa:
Han dregglar, kan inte stänga munnen riktigt, hans tänder trycker på tårkanalen och han överlever nog inte en operation till.
Brukar aldrig gråta av fysiks smärta, men däremot så grät ja ordentligt när mitt ex gjorde slut för ca 2 veckor sen..
Senast jag grät var för ett par månader sedan när min farmor dog. :'(
grät när min katt blev överkörd av en bil hittade han i väg kanten när jag skulle till en kompis :angry:
Man blev lite tårögd när jag läste slutet på Halvblodsprinsen
↗ till inläggetJag gråter aldrig heller av fysisk smärta, alla mina kompisar tror att jag ljuger när jag säger det. Och när de händer så säger de "han visar de inte bara.". lolBrukar aldrig gråta av fysiks smärta, men däremot så grät ja ordentligt när mitt ex gjorde slut för ca 2 veckor sen..
Är inte heller så känslig Fysiskt.
Gråter nästan bara av andra anledningar.
↗ till inläggetMan är känslig för olika saker och så är det bara. Han vågar iaf säga det.
när jag blev rikigt förolämpad av en dum kille före sommarlovet
↗ till inläggetmm det va typ senast, fast då grät man inte, tyckte bara de va sorgligtMan blev lite tårögd när jag läste slutet på Halvblodsprinsen