💬
Logga in
Fuska.se

Wow,gw Eller Rs

40 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej många tycker runescape e roligare en wow och ja känner några som gillar gw bättre. själv tycker ja både gw och rs suger

och wow äger :cool:

Va tycker ni?

Nivå 4 · Lärling

det är ju en smak-sak

själv gillar jag ju guild wars mest men jag tycker att wow är kul oxå

Nivå 6 · Fuskare

WoW>GW>RS

har varken spelar wow elr gw så det får väl bli runescape som för övrigt äger xD

Nivå 3 · Lärling

Lätt GW :D

Nivå 3 · Lärling

WoW!!!!

Mycket roligare än GW/RS.

Nivå 1 · Novis

gw e ganska kul,runeskräp suger,WoW äger.

föresten borde inte detta vara på webbspel? ;)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

oh my god vilken fråga!

WoW så klart!

Alltså ofta att över 7miljoner spelar RS?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Alltså ofta att över 7miljoner spelar RS?

nej skulle inte tro det

(det är WoW som har över 7 miljoner spelare)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har inte WoW mer spelare?!! Dom borde ha många mer spelare för spelet är i absolut värdsklass!!!

3 Nov 2006

Tyresö, wow har över 7miljonerspelare. Och dem har rensat över cirka 2miljoner accounter som har brytit mot regler och pga inaktivitet.

Runescape suger Guild wars suger och wow ÄGER!!! :cool:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

har varken spelar wow elr gw så det får väl bli runescape som för övrigt äger xD

wow är ju skit kul jag hatar rs/gw jag har ej wow men wow är skitkul ändå men smaken är som baken ,DELAD! :D
Nivå 3 · Lärling

tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh:

wow är säkert bra men dety kostar. det enda spel jag hade kunnat tänkta mig är kanske final fantasy 11

World of Wacraft är roligast!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

gw e ganska kul,runeskräp suger,WoW äger.

föresten borde inte detta vara på webbspel? ;)

Vet inte riktigt ja tog wow forum efter som det handlar om det också men om det är fel så kan väll nån vara snnäll och flytta tråden :medieval:

↗ till inlägget

tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh:

Den flesta spelar i Europa så resten är nog runt Asien och USA.
Nivå 7 · Fuskare

Har alla spelen, och sj tycker jag att Guild Wars och WoW är nästan lika roliga, men men tröttnar nästan efter ett tag när men e högsta lvln 20 o.O i gw. Och WoW har bättre battlesystem, dvs man kan röra sej mer och använda mer skills.

Ni kan nog gissa va ja tycker om Runescape.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in