Hej många tycker runescape e roligare en wow och ja känner några som gillar gw bättre. själv tycker ja både gw och rs suger
och wow äger :cool:
Va tycker ni?
Hej många tycker runescape e roligare en wow och ja känner några som gillar gw bättre. själv tycker ja både gw och rs suger
och wow äger :cool:
Va tycker ni?
det är ju en smak-sak
själv gillar jag ju guild wars mest men jag tycker att wow är kul oxå
WoW>GW>RS
har varken spelar wow elr gw så det får väl bli runescape som för övrigt äger xD
Lätt GW :D
WoW!!!!
Mycket roligare än GW/RS.
gw e ganska kul,runeskräp suger,WoW äger.
föresten borde inte detta vara på webbspel? ;)
oh my god vilken fråga!
WoW så klart!
Alltså ofta att över 7miljoner spelar RS?
↗ till inläggetnej skulle inte tro detAlltså ofta att över 7miljoner spelar RS?
(det är WoW som har över 7 miljoner spelare)
Har inte WoW mer spelare?!! Dom borde ha många mer spelare för spelet är i absolut värdsklass!!!
Tyresö, wow har över 7miljonerspelare. Och dem har rensat över cirka 2miljoner accounter som har brytit mot regler och pga inaktivitet.
Runescape suger Guild wars suger och wow ÄGER!!! :cool:
↗ till inläggetwow är ju skit kul jag hatar rs/gw jag har ej wow men wow är skitkul ändå men smaken är som baken ,DELAD! :Dhar varken spelar wow elr gw så det får väl bli runescape som för övrigt äger xD
tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh:
wow är säkert bra men dety kostar. det enda spel jag hade kunnat tänkta mig är kanske final fantasy 11
World of Wacraft är roligast!
↗ till inläggetgw e ganska kul,runeskräp suger,WoW äger.
föresten borde inte detta vara på webbspel? ;)
Vet inte riktigt ja tog wow forum efter som det handlar om det också men om det är fel så kan väll nån vara snnäll och flytta tråden :medieval:
↗ till inläggetDen flesta spelar i Europa så resten är nog runt Asien och USA.tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh:
Har alla spelen, och sj tycker jag att Guild Wars och WoW är nästan lika roliga, men men tröttnar nästan efter ett tag när men e högsta lvln 20 o.O i gw. Och WoW har bättre battlesystem, dvs man kan röra sej mer och använda mer skills.
Ni kan nog gissa va ja tycker om Runescape.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in