💬
Logga in
Fuska.se

Wow,gw Eller Rs

40 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

wow! Gw är okej men runescape= crap

9 Nov 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Guild Wars. Ni som säger att Guild Wars suger har antagligen aldrig spelat. Det är minst lika kul som WoW, och det spelar ju ingen roll att det finns mindre levels. Istället får man lära sig att kombinera rätt svärd/sköld etc efter motståndare. Det som är synd är att man inte kan träffa folk när man är ute och gör uppdrag, utan bara i städer.

Nivå 6 · Fuskare

http://video.google.com/videoplay?docid=-3...+warcraft&hl=en

en film där dom jämnför rs med wow

(vilket tycker ni ser roligast ut :P )

↗ till inlägget

Guild Wars. Ni som säger att Guild Wars suger har antagligen aldrig spelat. Det är minst lika kul som WoW, och det spelar ju ingen roll att det finns mindre levels. Istället får man lära sig att kombinera rätt svärd/sköld etc efter motståndare. Det som är synd är att man inte kan träffa folk när man är ute och gör uppdrag, utan bara i städer.

jaha, själv hade jag en lvl 20 etc innan ja började spela WoW

GW suger i jämförelse.

10 Nov 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

GW suger inte. Bara för att du tycker att World of Warcraft är roligare behöver inte GW vara kasst.
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Hej många tycker runescape e roligare en wow och ja känner några som gillar gw bättre. själv tycker ja både gw och rs suger

och wow äger :cool:

Va tycker ni?

WoW, ffs.. :kung:

15 Nov 2006

Wow äger allt och alla;P

14 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

GW ÄGER ALLT!!!!!!!!

Nivå 11 · Veteranfuskare

WoW. lol.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #30

Dom flesta tyckde WoW :D

Varför bumpa en jättegammal tråd?

Nivå 1 · Novis

WoW äger allt och alla:D

Senast ändrad:

↗ till inlägget

GW ÄGER ALLT!!!!!!!!

ne, WoW>GW
Nivå 3 · Lärling

Skills, bumpa upp en klagartråd från november.

Nivå 2 · Novis

WOW :D

15 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling

Wow antar jag för rs suger :P Gw har jag inte spelat o vill inte spela heller!

+ wow årets spel gw årets sämsta spel ( :P )

16 Mar 2007
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh:

Finns mer wowspelare i europa än i amerika.

Wow når 9miljoner snart, sen Burning Crusade kom så har det ökat med 500 000 spelare, och jag såg nyheten för typ två veckor sen.

17 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Jag tycker själv att Guild Wars är bäst för att:

1.Grafiken är bättre än både WoW & RS. (nu kmr säkert massa WoW spelare tjata om att det inte är bättre eller säga att det inte är viktigt).

2. Man behöver inte rålira för att bli bra som WoW & RS.

3. Kanske samma som 2:an men för Guild Wars behöver man skills. Vem som helst kan rålira WoW och bli lvl 60. På guild wars kan du bara ha 8 skills ute, och du måste därför hitta den perfekta kombinationen.

4. Ingen månadskostand. (för att spela hela RS behöver man betala i månaden).

Och flera skäl.

19 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling

WoW tycker jag..rs suger..och de andra spelet vet ja inte va de är...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in