↗ till inläggetJa men greje när att det är inte vanligt att man kommer ihåg nåt sen man var 3år. Det bror väll på hur välutväcklad hjärna man har vid 3:års ålder. Kanske inte vet jag...Jag visste att ingen skull tro mig :(
Läskigaste Filmen Ni Sett
↗ till inläggetsitter å tittar på silent hill nu verkar vara en nagelbitare
Kom bara inte och säg att den är bra om du inte tycker att alla filmer i rösta listan var att skrata åt.
sj rösta man på någon annan. Och det skulle nog vara exorstisten. Tack vare att jag såg den som liten så har jag fått väldigt hemska minnen :/
Kanske lite sent att säga men jag var nog inte 3 år men jag var nog inte många år äldre
Kollar aldrig på skärckfilmer, så den "läskigaste" filmen jag har sett är någ Dawn of the Dead..
Psycho helt klart. Jag blev så tusans skraj i den sista senen. :cry:
Signs.... den är så j*vla läbbig!
:unsure:
Vet inte, jag har glömt (eller nåt) :blink:
Pulpen,jag håller med dig
↗ till inläggetJag visste att ingen skull tro mig :(
jag kommer ihåg när jag hade vatten koppor eller hur det nu stavas :P när jag var 3-4 år B)
↗ till inläggetspelet var ju asläskigt :Psitter å tittar på silent hill nu verkar vara en nagelbitare
de går ju knappt efter spelet eftersom jamers fru ska vara död och hon ska... jaja för m7ycket för att berätta
tja... Instängd kanske.
Jag har inte sett så många rysare, men kanske typ The Shining eller nåt...... :blink:
Scream. :unsure:
Nää, skämtar bara, jag vet vad du gjorde förra sommaren var väl sådär, annars är väl Fredagen den 13:e ganska läskig. ;)
den filmen jag tycker var och är läskigast är the saw. absolut den värsta film jag sett. har sett the grudge blev dock inte särsilt rörd
exorcisten brrrr läskigt
the shining skrattade jag bara åt.
↗ till inläggetGjorde f*n också det. Den är hel konstig den filmen. Lite äcklad när han är i det där badrummet med den konsitga tanten :Pthe shining skrattade jag bara åt.
Tog "Någon Annan"
Saw
Jag tror att det är the grudge och the grudge 2. (:unsure:)
the grudge är inte alls särskilt läskig