💬
Logga in
Fuska.se

Tredje Världkriget?

282 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Nordkorea vs Usa så kommer ett ödesdigrande krig se ut.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nordkorea vs Usa så kommer ett ödesdigrande krig se ut.

Och då kommer sanneligen kärnvapen vara inblandat.

det är ju tur att de börjar lugna ner sig lite nu.

Nivå 13 · Mästerfuskare

just nu ja, denna veckan. men kriget bryter nog inte ut förren om 50 år och då är nog denna vecka ganska betydelselös.

Nivå 6 · Fuskare

Vem vet vad som händer om 50år. Just nu så har USA en president som inte är speciellt mycket mot krig men om det blir en ny president 2008 eller när dem nu har val så kanske den nya är mot krig full ut. Vem vet?

10 Nov 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Tycker Bush är den bästa presidenten USA någonsin haft. Hoppas inte nästa president blir för mesig, då tror jag USA kommer gå under.

Nivå 12 · Mästerfuskare

gå under? Nu överdriver du väll ändå lite. Jag tror faktiskt att demokraterna tar hem nästa val. De lyckades bra i valen till senaten och representats husen.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tror att tredje världskriget kommer inträffa inom 50 år.

Mellan nordkorea och Usa.

Nivå 6 · Fuskare

Men om Bush inte är kvar sen om det kommer nån ny så kanske det kommer se helt annorlunda ut. Om dem får en ny president så skulle det vara perfekta tillfället för en bombattack precis efter valet . DÅ skulle det bli full kaos..

Nivå 6 · Fuskare
När detta "tredjevärldskrig" utbryter kommer troligen inte Bush vara president längre med tanke på allt missnöje mot honom. Så det är inte säkert att USA kommer att starta något krig.
11 Nov 2006
Nivå 13 · Mästerfuskare

det är så här att många i USA gillar bush för att han har givigt USA mycket makt. sen är många människor i resten av världen sura på bush därför att han har givit USA så mycket makt. men det är bara dom som är amerikanska medborgare som kan rösta.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

När detta "tredjevärldskrig" utbryter kommer troligen inte Bush vara president längre med tanke på allt missnöje mot honom. Så det är inte säkert att USA kommer att starta något krig.

Dessutom så är ju Bushs period slut snart.

12 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

bush borde sitta kvar vid makten, man hör bara på de dåliga sakerna som har hänt när usa under bush ledning gick in i irak och stoppade sakerna, man hör aldrig ngt om de bra .

13 Nov 2006
Nivå 13 · Mästerfuskare

hur vet man då att det finns något som han har gjort bra?

Nivå 6 · Fuskare

Men tänk lite själv! Tror du att allt han gör är dåligt?

15 Nov 2006

är jag sjuk i huvudet eller har inte 3:e världskriget redan vart.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Du är nog sjuk i huvudet i såfall, för det har inte vart.

↗ till inlägget

Du är nog sjuk i huvudet i såfall, för det har inte vart.

Okej jag tänkte på andra <_<

16 Nov 2006
Nivå 6 · Fuskare

Haha (bomb)! :P

Egentligen så kommer nog ändå inte Irak vara med i ett 3:e världskrig. Det är inte deras regering som vill ha det. Det är ju terroristerna. Så om Irak är med i ett krig, så kommer det troligtvis vara terrorister :/

19 Nov 2006
↗ till inlägget

Jag tror att det blir ett tredje världskrig. Eller snarare ett "atomkrig".

USA kommer säkert att vara inblandade. Dem spränger en atombomb över Irak för att irakiska terrorister sprängde upp hela manhattan. Radioaktiva fåglar åker till andra länder bredvid Irak och smittar ner dem. Då blir dem arga och angriper USA. Och om USA vittrar krig, så ska dem verkligen "visa sina biceps".

USA attackerar tillbaka och andra länder börjar att hjälpa USA.  Länderna skickar atombomber på varandra och till sist ingriper Ryssland med sin vätebomb för att kriget har redan nått Sibirien.  Ryssarna spränger bort hela mellanöstern och av misstag så följer bitar av Indien med. Indien blir arga som f*n för att dem inte hade gjort någonting och attackerar Ryssland. Flera kommer och hjälper till. Flera atombomber släpps och till sist är vår jord helt j*vla radioaktiv. Haven är smittade och djuren dör. Växterna blir radioaktiva. Jorden blir ett jäkla mars. Afrikanerna och Australierna blir smittade av vindar åt deras håll.

Vätebomb är 1000 gånger starkare än atombomben så det skulle nog lyckas. Ryssland ingriper för att kriget nått Sibirien och strålning från andra atombomber når Ryssland. Det kanske låter som ingenting men tro mig, sånna är ryssar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in