Lätt spelkonsol :D
Julklappstråden 2006
Platt tv skulle jag vilja ha 50tum HD tv. så jag kan köra mitt xbox 360 på den hehe :cool:
spelkonsoll skulle jag gissa... ^_^
Hoppas det blir spelkonsoler för jag vill så super gärna ha nintendo DS. :medieval: :gitarr:
Ops! Ja miss upp fatta tråden men ja önskar mig en platt TV men ja kommer aldrig få det så det får bli massor av Game card till WoW ja önskar mig. Hmmm va kommer årets julklapp bli...... Kanske Tvspel eller datorspel/ Konsol.
jag vill ha ett xbox 360 :D
Spelkonsoll.
Wii!
Tror nog det blir spelkonsoll men är inte 100% säker :)
Platt Tv HD klar och hela paketet B)
[EDIT] Jag menar att jag önskar mig en sån B)
Zimens: Det är roligt att läsa era särskrivningar. Platt TV, vill du ha en TV som nån har suttit på eller va?
Här är en till: Svenska barn Sex Turister. Haha ;D
Jag önskar att jag fick gå på nån konsert, 1993.
Det är ju försent men, Unplugged in New York med Nirvana, så gärna skulle jag vilja varit där.
En ny mobil skulle sitta fint :cool: :kung: :lol:
Läste i Metro häromdagen , där stog det att de flesta män ville allra helst ha en Platt tv.
(Kvinnorna ville ha det som 2a val).
Så, Platt-tv/ Plat-skärm.
Vill själv ha en plat skärm xD
jag röstade på spelkonsoll WII!!!!!!!!!!!!
spelkonsoll antagligen vill ha gamecube och zelda i julklapp :P
Läste i tidningen att ljudboken förutspås bli 'årets julklapp'.
Vad jag själv önskar mig vettefan. Men det skulle ju inte sitta fel med ett Wii (:
jag tror på Platt TV, men iPod har nog en chans också..
Hmmm svårt att välja det är mycket jag vill ha men det blev tv-spel
↗ till inläggetLäste i Metro häromdagen , där stog det att de flesta män ville allra helst ha en Platt tv.
Läste också i metro att svenskar köper julklappar för flera miljarder kronor. Kommer inte ihåg hur många miljarder.
Jag får en resa till thailand :) (redan bestämt)
Ska köpa PSP där till mig skälv ^^
↗ till inläggetdet var typ 10 200 kr per männsika i sverige^^Läste i Metro häromdagen , där stog det att de flesta män ville allra helst ha en Platt tv.