💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

↗ till inlägget

Outsider... Hur f*n vågar du fråga en tjej i klassen om hon vill gå på bio? inte en möjlighet. :o

Jag tvekade ganska mycket men eftersom att vi har utbytt blickar och så visste jag att hon iaf skulle säga ett snällt nej :)

Och hon är ingen sån som skulle säga:vet du vad en kille just fråga mig? om jag ville gå på bio,f*n va patetiskt!

utan hon är fin och snäll <3

22 Nov 2006

jag och min tjej har nyss gjort slut :(

En livserfarenhet

29 Nov 2006

Kanse äntligen har en tjej på gång som gillar mejj :D

Bippa<3

1 Dec 2006

jag ÄLSKAR en tjej,

men jag vet inte om hon gör det =(

Umbreon@ Därför man ska fråga :rolleyes: nej jag menar inte fråga chans -.-

Senast ändrad:

har varit lite lamt på tjejfronten på de senaste 4-5 åren :/

2 Dec 2006

Ajdå, lät inte alltför kul..

7 Dec 2006

Yantra@ Tycker du synd om dig sjælv?Jag har inte varit på tjejfronten på 6-7 år nu. :D

Inte før att jag bryr mig....

Fy _fan_ vad snygg Kajsa är.

Menar du Kajsa Anka? :S

Jag har ingen flickvän just nu...Tycker väl att det finns viktigare saker att tänka på i min ålder..men ja skulle aldrig våga berätta för någon att jag tycker om den personen..om hon skulle ha svarat typ..jaha? Men ja gilalr inte dig...HUr dum skulle man inte känna sig då..?

Jag tror att jag inte pallar mera!

Om nu den här tjejen inte älskar mig... Varför älskar jag henne fortfarande???? 4 dagar i rad har jag sett henne i matsalen!!!

JAG BLIR GALEN.... Jag har bara lust att gå fram och krama henne...

Faan.... Har lust och skära mig... :( :(

↗ till inlägget

Jag tror att jag inte pallar mera!

Om nu den här tjejen inte älskar mig... Varför älskar jag henne fortfarande???? 4 dagar i rad har jag sett henne i matsalen!!!

JAG BLIR GALEN.... Jag har bara lust att gå fram och krama henne...

Faan.... Har lust och skära mig...  :(  :(

Aj då. Taskigt läge. Känner du tjejen överhuvudtaget? Eller har du bara sett henne?

Det är ju just det :(

Jag känner henne inte ett dugg... Jag vet vad hon heter (för och -Efternamn)

Och jag vet vad hennes kompisar heter. Jag vet inte mkt om henne... Jag vet hennes förra pojkvänner... Deras namn... Jag vet inte ens om hon är ihop med en av dem nu :S

Hon värkar inte bry sig om mig... Jag tittar för det mesta mot henne och kan le ibland... Men det värkar som om hon inte vill att jag ska se henne..: Hon typ kastar i sig maten och går därifrån snabbt

Jag fattar inte!! Hon kan väl iallfall se hur jag är... Alla tycker att jag är snäll... Hon vill inte ens ge mig en chans :S

Jag tänker på henne heeela tiden... Kan inte ens koncetrera mig på datorspelen.. Dör alltid i cs nuförtiden.. Kan knappt någonting.. Jag försöker vara mera ute i skolan... För att jag vill se henne... (inte annars)

Jag vill till och med börja i hennes klass..

Detta är något som alla måste gå igenom :(

Värkligen jobbigt :(

Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig.

Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra :)

↗ till inlägget

jag ÄLSKAR en tjej,

men jag vet inte om hon gör det =(

Vilket sammanträffande...
↗ till inlägget

Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig.

Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra  :)

Det lär hjälpa! Tack så mkt

Ska se om jag kan göra det.. Om jag får något tillfälle :cool:

↗ till inlägget

Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra  :)

Ok. Lycka till! :cool:

9 Dec 2006

Vad ska man göra nu igentligen?

Ja... Här sitter man och... Har just fått reda på en sak... En kompis skickade just en film på msn... På den jag var förälskad i och hennes kompis... Kompisen... Gjorde saker i cam... Jag är ordentligt chockad över det här... Och otroligt ledsen... :( :(

Jag är inte säker längre... Jag har spanat på henne hela skolväckan... Fr måndag till fredag.. Och så på fredag kväll... Så får man reda på något... :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in