Själv gillar jag Seers Village för man kan hugga alla möjliga träd där och så byter man där.
Runescape-bästa Stället?
Skönast är ju såklart Shilo Village. Om man vill ta det lugnt och alcha till exempel.
warrock är bäst. mest människor där, bästa staden för byten och så kan man alltid hitta nåt kul i shoparna!
↗ till inläggetVarrock är bäst. mest människor där, bästa staden för byten och så kan man alltid hitta nåt kul i shoparna!
Rellekka, det enda och det bästa.
varrok
Al-Kharid är bäst musiken är grym :cool:
jag röstade på al kharid, för att ja gillar å cooka där :)
falador :) bra theiving train
Edge ville, d äger o kolla på när andra PKar! :rambo:
Ööh...? :huh:
Varrock iaf, där finns allt för alla dina behov!
T.ex:
Rune shop
Range shop
Sword shop
Armor shop
Clothes shop
Staff shop
Apotechary shop (Eller hur det stavas)
General store
Champions guild (Kanske inte i, men nära)
Cooking guild (Samma som Champions guild)
Två barer + En vid Wildy
Två banker (Två (ibland) ENORMA platser för dina trading-behov, med minst två
våningar i varje)
Två Kyrkor
Nära till Wildy
Nära till Hill giants
Nära till barbarian
Många quester
Och mycket, mycket mer! :lol:
seers! bästa stället att sälja saker om man inte räknar med faladorparken w 2.
Seers village är min favorit ställe.
Seers.. (nära till fishing guild ;). ) btw spelar inte längre lol
Börjar gilla Karamaja ;)
Bra tränings ställe.
Först fiskar man fisk sen går man till moss giant eller Lesser Demon Ställena och slåss.
Sen när man har slut på fisk hämtar man ny och säljer sakerna man fått ( Man kan ju inte få så mycket saker från Lesser Demons men man kan ju få ganska mycket av Moss)
Så säljer man dom och får lite kossing sen fiskar man går till baks till stället och fortsätter.
Så jag tog Karamaja
↗ till inläggetEeeh? Säger rune med. helmet dig något?Börjar gilla Karamaja ;)
Bra tränings ställe.
Först fiskar man fisk sen går man till moss giant eller Lesser Demon Ställena och slåss.
Sen när man har slut på fisk hämtar man ny och säljer sakerna man fått ( Man kan ju inte få så mycket saker från Lesser Demons men man kan ju få ganska mycket av Moss)
Så säljer man dom och får lite kossing sen fiskar man går till baks till stället och fortsätter.
Så jag tog Karamaja
Faladors Dwarven mine äger, men varrock e rätt nice med sina kloaker.
Jag gillar rimmington, där finns en range shop som nästan alltid är full :D
Jag gillar Yanille & Port Phasmatys bank :blink:, skönaste ställena att fletcha på. Annars e bästa stället Void Knights outpost och en bra pest control värld B)
↗ till inläggetI princip vad babblar du om :huh:Börjar gilla Karamaja ;)
Bra tränings ställe.
Så jag tog Karamaja