har oxså en Shiny Gyarados på Silver + en shiny Beedrill!! :D
En Konstig Pokemon
jag såg en shiny någon pokemon på silver, men fånga den inte, för jag ville inte ha den för de va ingen pokemon jag ville ha, men shiny skulle inte vara fel att ha som starter pokémon :P
↗ till inläggetHar en shyny Kyorgre.. Eller hade innan jag slutade iaf :P
Var det du eller vår andra kompis :P som hade shiny kyogren? eller båda..?
Vi delade på våra pokemon :P och jag var med han när han fick den.. :)
om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom.
Jag har en shiny mightiena(stavning) på emerald och en shiny gyarados på gold. :)
↗ till inläggetom ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom.
Om man har emerald ja.Men det är inte kult att fuska.
BTT!
ja hade nån shiny men kom inte ihåg vilken:S
Vill ha Shiny's! Jag har mött två i hela mitt liv(bortsett från gyarados i guld), ena var en unnown i fr och den andra var i emerald, precis innnan man möter brendan i början av spelet möter jag en shiny poochyena, och så klart har man inga pokebollar! :cry:
Det är maximal otur :( :cry: :o
synd
HAr en shiny MEWTWO :)
↗ till inläggetDet blir också mindre "samlarvärde" på de om alla kompisarna har var sin.om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom.
ok tack för tipset ska inte byta bort han :) . men är dom betre en andra vanliga pokemon
De har samma status,och dessutor kanske jag får tex en shiny abra med adamant,så i strid är de inte är så bra.
Har haft en rosa Butterfree :D
Det är shiny butterfree..
jag har inga shiny men min kompis har en grön goldbat :P
min kompis har en shiny MEW o ja har en shiny deoxys :D
min kompis har en shiny MEW o ja har en shiny deoxys :D