↗ till inläggetKan du sluta komma med negativa kommentarer om var enda inlägg man skriver?Jag orkade inte läsa alla störda utsende inlägg. Jag röstade på undead för jag älskar deras race skills, som t.ex kanibal och imun mot fear och allt det där =) nice som bara f*n!
Favorit Ras?
Gnome är coola
Varför tog du med Blood elf när inte BC kommit ut?
Tycker lätt Dwarfs är skönast. :D
Pandaren før f*n! :)
Fattar inte häller varför man röstar på Blood Elf. De har ju inte kommit ut än.
Jág tycker om Dwarf Hunter har en lvl. 11 :D
↗ till inläggetFattar inte häller varför man röstar på Blood Elf. De har ju inte kommit ut än.
Han har aldrig skrivit World of Warcraft. Bara Warcraft. I Warcraft III fanns Blood Elf.
↗ till inläggetDem fanns inte, dem finns.Fattar inte häller varför man röstar på Blood Elf. De har ju inte kommit ut än.
↗ till inläggetFattar inte häller varför man röstar på Blood Elf. De har ju inte kommit ut än.
lol
↗ till inläggetVad vare som var så kul? Warcraft 3 har inte avvecklats eller något och försäljningen går fortfarande bra.Fattar inte häller varför man röstar på Blood Elf. De har ju inte kommit ut än.
Det fanns bara en Blood Elf,och det var Blood Magen(den nye hjälten i Expansionspaketet Frozen Throne.) som tillhörde människorna-dock fanns det en liknande ras,High Elfs.Man kunde köra som dem i ett uppdrag.Man kör som Undead och sen gör man en häxa som kan ta andras kroppar.Om du tar en High Elfs kropp kommer det fram konstiga byggnader.Man kan bygga dem.Så himmlans synd att man inte kan köra som dem i WoW.
Dock tycker jag att Pandaren ska vara en ny ras i WoW också.
Hurra för Pandaren!
Jag skrev det nyss och jag skriver det igen. lol
↗ till inläggetÄr inte Blood elfs ursprungligen High Elfs bara att dem har döpt om sig?Det fanns bara en Blood Elf,och det var Blood Magen(den nye hjälten i Expansionspaketet Frozen Throne.) som tillhörde människorna-dock fanns det en liknande ras,High Elfs.Man kunde köra som dem i ett uppdrag.Man kör som Undead och sen gör man en häxa som kan ta andras kroppar.Om du tar en High Elfs kropp kommer det fram konstiga byggnader.Man kan bygga dem.Så himmlans synd att man inte kan köra som dem i WoW.
Hurra för Pandaren!
Oddset, fanns/finns är samma ord. Men du måste tänka på gramatiken.
Orka grammatik i varenda j*vla mening. Det här är inte nån j*vla uppsats. Jag sa lol för att du lekte viktigpetter.
↗ till inläggetDet fanns bara en Blood Elf,och det var Blood Magen(den nye hjälten i Expansionspaketet Frozen Throne.) som tillhörde människorna-dock fanns det en liknande ras,High Elfs.Man kunde köra som dem i ett uppdrag.Man kör som Undead och sen gör man en häxa som kan ta andras kroppar.Om du tar en High Elfs kropp kommer det fram konstiga byggnader.Man kan bygga dem.Så himmlans synd att man inte kan köra som dem i WoW.
Hurra för Pandaren!
Jaha,vad är det för fel med min grammatik?
Förresten stavar du fel på "grammatik".Så j*vla patetiskt.
Varför skrev du bloodelf och inte draeni?
Antagligen för att tråden skapades förra året, när inte Draenei "fanns". :)
Det spelar ingen roll,Pandaren för faen!!
↗ till inläggetAntagligen för att tråden skapades förra året, när inte Draenei "fanns". :)
Dreanei har funnits sen WC3 FT kom ut.
Faktiskt fanns den också i WC3 Reign of Chaos.Det fanns en Draenei,han hette Archimonde och var ledaren før hela Scrouge,eller vad de nu hette....