↗ till inläggethaha darkdevil och alla andra idioter då finns det ju quest där iaf.men var ligger det där stället i arathi?kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests
Finns Detnågra Quest För Ally
↗ till inläggetsa han ARATHI? då sa han ju inte hammerfall... alliance stad är i mitten på kartan :Pkul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests
↗ till inläggetkul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests
Åmen grattis, en lvl 50... bara?! haha!
↗ till inläggetk tack äntligen ett bra svar sak de va så svårt att säga?? <_< men tack för svaret :kung:kul att folk kommer med vettiga svar.. gå till refuge pointe i närheten, där finns det quests
ludde_360 det är ju f*n du som är en idiot! du sa att det va horde vakter på stället du frågade om
så fuck you!
Lol, vilka fula ord det var här :lol:
och jag står för det jag säger!
och jag skiter fullständigt i om jag får en varning för det här för jag tolererar inte att nån kallar mig idiot (särskilt när han själv säger idiotiska saker!)
↗ till inläggetmm.. tack du en av dom snällaste ja "träffat" ja älskar värkligen dej :cool:och jag står för det jag säger!
och jag skiter fullständigt i om jag får en varning för det här för jag tolererar inte att nån kallar mig idiot (särskilt när han själv säger idiotiska saker!)
Ludde_360,jag måste erkänna att du är mer korkad än Kaktus-killen.
Sök "n00b forum" på Google,där bör det nog finnas ett ställe som passar dig.
↗ till inläggettack men det fanns ju en ally stad i mitten!Ludde_360,jag måste erkänna att du är mer korkad än Kaktus-killen.
Sök "n00b forum" på Google,där bör det nog finnas ett ställe som passar dig.
Inte i mitten av Hammerfall, i mitten av Arathi Highlands...
Hammerfall är en Horde stad och Arathi är området som Hammerfall ligger i.
Du ska till Refugee Pointe, som ligger i mitten som sagt.
OKej men det räcker nu komentarer nu.Jag menade inte i hammerfall utan i hela arathi.antingen så har fattat det fel lr så har ja skrivigt fel :unsure: