💬
Logga in
Fuska.se

Omflytt Av Forum

61 svar · startad

Bossen Admin
Trådstartare #1

Då har en omflytt av forumen gjorts för att försöka minska ner på förstasidan och göra den enklare att ladda och överskådligare. Vissa konsollforum har hamnat inne under Övriga ämnen eftersom de inte varit lika aktiva de som de övriga 7 som har hamnat direkt på sidan. Större fokus kommer även att läggas på speciella spelforum när väldigt populära spel dyker upp. Ofta finns samma spel till flera konsoller och därför känns det bättre med ovanstående upplägg med spelforum istället för subforum i konsollforumen.

Kommer väl ta ett tag innan man vänjer sig vid det nya upplägget men därefter så hoppas jag att ni alla skall tycka att det har blivit bättre. Forumet skola samt forumet intressen har försvunnit och inläggen ligger nu i allmänt.

Senast ändrad:

10 Jan 2007

Tycker det nya blev mycket bra admin. Keep up the good work

Bra, men lite svårt och vänja sig efter alla år..

Jag tycker den här "sorteringen" fungerar bra.

Fungerar okej

asbra! kalas

Jag tyckte att det såg lite konstigt ut & sedan såg jag att det var ommöblerat och jag går alltid in & kollar om admin har gjort en tråd i Fuska.se forumet när sånt händer :)

Men det ser bra ut :D

Men det kommer att ta ett tag innan man lär sig att hitta.

händer mycket nu! ser rätt bra ut !

Visst är den bra men känns jättekonstigt ;)

Jag gilla den förra sorteringen bättre, mkt bättre. Denna e så himla konstig S:

Gillar inte den nya omflyttningen :( Men det är bra att sidan uppdateras, förnyas och håller i roliga tävlingar hela tiden, det kommer leda till mer besökare! :cool:

Karamellkungen

Jag gillar den nya uppdelningen, den känns mycket mer organiserad och praktisk i ren allmänhet. En stor förbättring, denna sida blir bara bättre och ännu bättre. :)

Det ser bra ut men det kommer nog att ta ett tag att vänja sig vid det.

Lika bra enligt mig...

Har lite svårt att vänja mig... men visst...

Stör mig på att man inte längre kan fälla ihop de konsollforum som man inte är intresserad av utan att samtidigt dölja hälften av alla andra forum. Men visst, det blir en ganska lång förstasida annars.

Senast ändrad:

Vet inte riktigt vad ja tycker ...

Man får väll vänja sig helt enkelt

snyggt gjort, men jag tycker ändå det behövs ett kh1/2 forum.

Senast ändrad:

En fråga bara :)

Vart ska man posta om övriga spel... Man kan ju inte posta i Spelforumet -.-

↗ till inlägget

En fråga bara :)

Vart ska man posta om övriga spel... Man kan ju inte posta i Spelforumet -.-

I Övriga konsoler kanske? ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in