Hoppa till innehåll

NightMaker

Medlem
  • Antal innehåll

    3152
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av NightMaker

  1. VILKET ÄR DET BÄSTA SPELET NI VET :huh:
  2. tappat gameboyet i golvet eller? :blink:
  3. hur skickar man upp såna der racketer i sentret bace(eller vad det nu heter) :blink:
  4. mew
  5. slut på ström!!!!!!!
  6. ;) jag skulle ochså sagt det!! ;)
  7. använd is pokemon tycker jag!!!!!!!!!
  8. hur klara man voldermort :blink: jag förlorar jämt :(
  9. hur klarar man bomb omb kungen snälla svara :(
  10. min är.. ops har inte gjort någon bra :( :( :( :( :(
  11. NightMaker

    Cross

    jag gör!!!!!!!!!!Går du på domnarvetsskola?
  12. tycker du ska köpa det MITT 200 INLÄGG
  13. det går att använda gameshar och action replay ;)
  14. jag tenker nog köpa en som om jag vet vart vam köper dom :huh:
  15. Gör som ratiasu sa
  16. har varvat det 10 gånger men GRATTIS :lol:
  17. jag har också fasnat der hur gör man? :huh:
  18. ok min favorit är yoshi :lol:
  19. nej häller med honom 100% :angry:
  20. jag fattade inte så mycket :huh:
  21. okokokok
  22. NightMaker

    Avatar Coola

    vilka är era bästa avatars/banner? Min är den här :lol:
  23. NightMaker

    Runescape

    jag 70 i level
  24. vilken är eran vavorit gubbe? :huh: själv har jag tony howk som min!!! :lol:
  25. jag undrar några saker om mario kart64 1.kan man vinna fler karakterer? :( 2.kan man fuska på varenda bana? :( 3.vilken är ni bäst med? :(
×
  • Skapa ny...