Gah Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Hallå har nån en guide sida till Max Payne 2?! Skulle vara tacksam om ni svarade snabbt. Jag är där valo står på en plattform och kastar bomber. vad ska jag göra? :huh: :blink: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Kanske http://www.totalgames.net/pma/18821 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gah Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 den sidan sög! har du nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (redigerat) Du har mig. Om jag inte minns fel har du en Mp5 med sikte på? Spring runt och undvik bomberna. Du ska sikta på några röda pluggar. Tror det finns några av dem. Du kommer själv märka att dom flyger av. Valo kommer flyga ner och landa på nåt glastak eller liknande... Efter det ska du skjuta ner nått från taket. En lampa tror jag... Eller nåt liknande. Finns även nåt där du ska skjuta på. Sikta på allt misstänkt. Typ nåt färggrant. Redigerat 14 Mars 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.