WASD Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 http://www.wow-europe.com/wrath/ I reklamen som kommer innan man startar wow stog det "Wrath of the Lich King Bestiary", och då ska jag självklart gå in och titta men när jag går in på sidan HTTP Status 500 Apache 5.5.23 error och massa sånt. Funkar http://www.wow-europe.com/wrath/ för er eller är det bara jag som har problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag har heller inte kommit in på hela dagen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Nepp, Samma fel här.. Måste vara fel på WoW databasen då, Har ju varit rätt mycket lagg på många servers också! Hoppas man kan gå in snart igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 ja det laggar i spelet också, halva min guild har haft 1500+ ms och i AV har det laggat för mig, hoppas att dom fixar det snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Ja, Många av oss på Doomhammer har skrivit till Blizz men dom verkar skita i problemet : < Snart kommer vi säkert inte kunna spela alls :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Har samma problem jag med har även problem med lagget t.ex när jag körde Arathi Basin igår vart jag DC 2 gånger 3 gånger totalt den kvällen hadde över 1000ms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Tror inte dom skiter i problemet, dom orkar nog inte skriva typ 10 miljoner pers att dom håller på att fixa de utan att dom sätter en sån där info när man är vid logga in användarnamn och password Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Det borde dom gjort för en vecka sen isånafall.. Men dom fixar säkert problemet snart endå :) Men lagget har minskat lite sen igår :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Ja har frågat några på wow vf de laggar så mkt, dom säger typ att dom trodde att blizz skulle fixa det idag eller imorrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Funkar för mig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 mig med :D *går in och kollar på Beastiary* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg