asabrasa Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Är det någon som vet hur man får rött svärd i halo 2? Om någon vet så berätta gärna. Mvh asabrasa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du ska klara alla achievements och välja den som Body under Appearence.(stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 1. hur får man achievments i halo 2? 2. menar du rött energy sword? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LINKEN000 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Det går väll inte få achivments i halo 2? :huh: Redigerat 31 Januari 2008 av LINKEN000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 (redigerat) Det går väll inte få achivments i halo 2? :huh: Om man har det till dator och Live account, så ja. Redigerat 10 Februari 2008 av Halo_player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Jag tror han menar Halo 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Håller med Matski, jag tror han har och menar halo 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Håller med Matski, jag tror han har och menar halo 3 omg skrev jag halo 3 eller jag menar halo 2 på xbox h*lvete läs ordentligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Håller med Matski, jag tror han har och menar halo 3 omg skrev jag halo 3 eller jag menar halo 2 på xbox h*lvete läs ordentligt vad sur du blev då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Det går väll inte få achivments i halo 2? :huh: Om man har det till dator och Live account, så ja. Ja och en Vista, Men jag vet inte hur man får Det röda svärdet på Halo 2, Kolla på YouTube eller Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Det går väll inte få achivments i halo 2? :huh: Om man har det till dator och Live account, så ja. Ja och en Vista, Men jag vet inte hur man får Det röda svärdet på Halo 2, Kolla på YouTube eller Google. Denna tråd är 2 år gammal -.- Sluta bumpa snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg