OhDeaR Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Hej, Jag har klarat ut photom hour glass nu, men nu vill jag ha alla saker men så jag börjar med hero cloth hur får man dom nya hero cloth??? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du ska åka till north-east sea och åka till travelers ship tror jag och sen döda alla monster där. sen går du mot utgången då kommer en kille som heter man of smiles och ger dej den. :D PS: Hero's new clothes är oandvändbara och osynliga... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Du ska åka till north-east sea och åka till travelers ship tror jag och sen döda alla monster där. sen går du mot utgången då kommer en kille som heter man of smiles och ger dej den. :D PS: Hero's new clothes är oandvändbara och osynliga... :huh: Inte helt oanvändbara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg