Fuskgalning Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Hur kommer man in i gymmet på Cinnibar island? När man ska gå in så står det ''This door is looked...''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 JAg tror att du måste hitta han/Henne det va länge sen jag spelade diamond och pearl jag tror du måste hita han/henne så att hon/han låserupp gymet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 JAg tror att du måste hitta han/Henne det va länge sen jag spelade diamond och pearl jag tror du måste hita han/henne så att hon/han låserupp gymetDiamond/Pearl?Det här är FR/LG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 aha men..kommer inte ihåg då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du ska hitta nyckeln som fins inne i pokemon manision.Hitta den där inne får du göra själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 28 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg