xantus Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Hej, undrar vilken armour jag ska köpa :P har 1,2m, och undrar vilken armour ni tycker bäst om! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Bronze ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 :P funderade på det :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta : Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 :o någonting som inte är för members och inte så dyrt xD!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 De va inte så dyrt.. o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Föor mig var det de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Edwin visa mig din P hat + Nub Mage bow och Guthix Book? + Den heter Book Of Balance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 full rune (G) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Edwin visa mig din P hat + Nub Mage bow och Guthix Book? + Den heter Book Of Balance Man kan också kalla den Guthix book dvs book of balance, och du varför är du så stöddig? Bara för jag är rikare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta : Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;) Tror inte på de där med Phat, men annars så. Aja, men snyggaste är ju endå: Crystal bow, Book of balance, Robin hood hat/G party hat, Ranger boots, Black D hide och dom bästa glovsen från den där Disaster questen, kommer inte ihåg va dom hette =/ Om du inte är member så köp: Rune (G) Guthix, saradomin elr Zamorak. Redigerat 28 Januari 2008 av Water Melon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 (redigerat) Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta : Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;) Fråga, hur F.. kan du ha på dig Magic Bow och Guthix Book samtidigt? :$ Och Green D'hide chaps och cooking gauntles? Har du fyra händer??? On-Topic; Finaste, coolaste armoun i spelet; Bronze. =] Redigerat 30 Januari 2008 av hoppah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg