Gäst TheOracle Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 LOL chaps har man på benen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 LOL chaps har man på benen Aja, men ändå, det första var rätt? Book of Balance och Magic Bow är väääldigt svårt att ha samtidigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Köp bronze dagger och ta training shield och bronze chain P.S jag använder zamorak full men har slutat runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 LOL chaps har man på benen Aja, men ändå, det första var rätt? Book of Balance och Magic Bow är väääldigt svårt att ha samtidigt... Näää... inte när man ljuger. Tror nog jag gillar 3rd age armour och whip mest :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Black G är jävligt snygt! men snygast är nog ändå zamorrak :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Dragon är rätt nice fast dyr, rune är nog snyggast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Saradomin <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 mm... saradomin llr guthix tkr nog jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Är jag den enda som tycker 3rd age armour är snyggt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Nej, 3rd Age armour är snygg men as dyr.. Nej men själv gillar jag Ghost & Whip Fast om man är free skulle jag föreslå Black (t) med Rune scimmy eller Battleaxe fast om man har mer pengar så är ju Zammy, Sara och Guthix rätt så bra.. eller typ Rune (g)... ;) Beror också på om du vill ha någon skillcape för det ser ju snyggt ut om det passar din armour så Bronze ska man ju kanske ha om man har Wc cape tex... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta : Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;) vet du ens vad en party hat kostar!!!???? hehe tycker full zammy om man e free eller guthix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta : Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;) Fråga, hur F.. kan du ha på dig Magic Bow och Guthix Book samtidigt? :$ Och Green D'hide chaps och cooking gauntles? Har du fyra händer??? On-Topic; Finaste, coolaste armoun i spelet; Bronze. =] jag gillar bronze g ... Själv spar jag till saradomin elr zamorak, kan inte bestämma mig för vilken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg