Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej alla guitar heronördar!

Hoppas ni kan hjälpa mig att svara på detta.

Vi ska köpa in gh nu till barnträningsläger vi brukar ha, och kollar lite priser och då kom frågan upp om det är någon skillnad på de olika gitarrerna till de olika spelen.

Jag ser självklart att de ser olika ut, men är det någon specifik skillnad som gör någon bättre än den andra?

Vore bra och veta innan man köper.

Skrivet

Det är olika gitarrer till varje spel. T.ex på 3:an är gitarren trådlös och har vibrationer.

Men det finns fler kända och lättare låtar på 1:an så jag tycker du ska köpa 1:an.

Ha roligt med rockandet!!! :gitarr:

Skrivet

För det första vill jag bara säga att du inte ska lägga pengar på GH Rocks the 80s

Dem roligaste låtarna finns i ettan och trean.

Trean kostar dock en hundralapp mer.

Jag tycker att du ska köpa GH3. Gitarren som följer med där är trådlös och den har även vibrtionsfunktoner.

Skrivet

nej, tyvär....1:ans gitarr funkar bara till 1:an för den har inte vibration och man måste ha det till 3:an...

och jag vet inte om 3:ans gitarr funkar till 1:an, ledsen :(

men det e mycke roligare att köra två på 3:an

Skrivet

Okej vad trist. Det tråkiga är att man måste köpa lös gitarr då och inte med spel.. Hade varit roligare med fler spel ju. Jaja men tack för infon!

Skrivet

Okej vad trist. Det tråkiga är att man måste köpa lös gitarr då och inte med spel.. Hade varit roligare med fler spel ju. Jaja men tack för infon!

jag har gh3 gitarr och den funkar till gh1 så för mig funkar det .... :)

Skrivet

Okej, men om man köper t.ex. 3:an och även 1:an och ska köra två, funkar gitarrerna till båda?

min storebror kör det och han har 1:ans gitarr och den funkar till alla spelen ju!!

Skrivet

Va? Jasså där ser man :P Haha, min kompis har iaf köpt 3:an nu, sen om han vill köpa ettan oxå så får vi väl ta och fråga i affären helt enkelt då!

• Skapa ny...