KuroKaktus Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 heej jag och min kompis letar efter spel man går runt med en gubbe men vi vill inte ha blipville club penguin eller habbo eller gaia men det ska inte vara spel som runescape vet nån nåt sånt spel mycket tacksama för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 varför kör ni inte rs då? vill du ha ett spel där man åker båt och är pirat eller måste du va en "gubbe"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 seafight.se lol :P där är man ett skepp och åker runt och dödar andra pirater eller monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Nord kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Ska testa Nord nu, Jakob jag kan ge det ett betyg, Och se om vi kanske kan köra tillsammans ;D Edit: jag ger Nord en 3:a ärsom du måste ladda hem det, Och jag rekommenderar inte detta spel, Men jag kan kolla upp några gamla godingar! Redigerat 28 Januari 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Ska testa Nord nu, Jakob jag kan ge det ett betyg, Och se om vi kanske kan köra tillsammans ;D Edit: jag ger Nord en 3:a ärsom du måste ladda hem det, Och jag rekommenderar inte detta spel, Men jag kan kolla upp några gamla godingar! Hehe tog bara ett av dom jag hört talas om som inte redan fanns med, men det han ber om är väldigt begränsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Ja, Jag har själv letat, Men jag gav upp och skaffade WoW istället.. Dom enda som finns är nog RuneScape och Tibia som e gratis iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 tack men det ska inte va såna spel som rs alltså man ska inte döda typ som clubpenguin det må va kul men jag och min kompis letar efter fler spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Hero Online. Det é grymt, men du måste ladda ner det. ALLT ÄR GRATIS. LÄNK Rekomenderar detta spel varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Hero Online. Det é grymt, men du måste ladda ner det. ALLT ÄR GRATIS. LÄNK Rekomenderar detta spel varmt. Han ville inte ha spel där du dödar saker/folk. Återkommer ifall jag kommer på något mer än nord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 The Sims....srry men det är det enda där du inte dödar saker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 hero online äger rekomenderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.