Hoppa till innehåll

Hjälp På Zelda.

Gäst elliot12

Rekommendera inlägg

Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?

skaffa dom andra 2 flaskorna och fyll dom med blue potion så kommer man lätt vidare. TIPS: Ha minst 13 hjärtan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det 7 kristallen eller tornet efter? 7 kristallen är inte så svår att klara sig till bossen helskinad men i tronet efter är det svårare.

ps:jag har alla hjärtan och fjärde svärdet då.

Redigerat av Vegeto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
(JGamer @ 02/04-2004 22:02:56)

jag kommer fortfarande inte till  templet=( flöjten hjälper inte till något=(

vilken värld är du i då?

6te templet jag kommer inte dit=( :angry: :angry: dom säger att man ska ha flöjten, men till vad??????????????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...