PaPPreT Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hej! Du ska skaffa handskarnas uppgradering de finns på bana 4 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen? skaffa dom andra 2 flaskorna och fyll dom med blue potion så kommer man lätt vidare. TIPS: Ha minst 13 hjärtan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Tjaba alla, jag har kommit till sissta stället, klarat allt utom bossen, senast jag körde köpte jag 2 liv flaskor (hade inte råd med fler) och fångade 2 fe'er. men jag förlorade fe'erna typ direct och livflaskorna oxå.. när jag kom till bossen var jag halv död :blink: e de nån som vet ett bra sätt å "leva" på vägen till bossen?är det 7 kristallen eller tornet efter? 7 kristallen är inte så svår att klara sig till bossen helskinad men i tronet efter är det svårare.ps:jag har alla hjärtan och fjärde svärdet då. Redigerat 21 Mars 2004 av Vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Sista grottan, Ganons Torn, är inte svårt. Man behöver inte gå genom alla rum, det är bara att gå direkt till bossen. En av de enklaste grottorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 VA?!! Jag har klarat spelet men jag har inte vart i 13 rum i Ganons tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag har hört att om man klarar fuor swords så får man en ny grotta på detdär man kanske får det svärdet vad vet jag :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rassan_5000 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Nån som vet var men får big key i det sista tornet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag kommer fortfarande inte till templet=( flöjten hjälper inte till något=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag kommer fortfarande inte till templet=( flöjten hjälper inte till något=( vilken värld är du i då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Nån som vet var men får big key i det sista tornet ? Undrar jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (JGamer @ 02/04-2004 22:02:56) jag kommer fortfarande inte till templet=( flöjten hjälper inte till något=( vilken värld är du i då? 6te templet jag kommer inte dit=( :angry: :angry: dom säger att man ska ha flöjten, men till vad?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg