Hoppa till innehåll

Halo 1-3


Dextrozol
 Dela

Rekommendera inlägg

själv tycker jag halo 3 är bäst, för det har allra bäst online- läge.. tyvärr så är kampanjen väldigt kort ;(..

 

på en klar andra plats ligger halo 2, det har oxå ett bra online- läge, men sämre än H3...

 

sist men absolut inte minst kommer halo: combat evolved, det har en grymt rolig kamoanj, men eftersom den inte har något online- läge drar det ner väldigt mycket ...

halo 1 har visst ett online läge på datorn....så säg inte så mycket du inte vet <_<

 

Antar att han menade till xbox....

 

Halo: combat evolved och Halo 3 ligger för mig på delad första plats, men Halo 2 är jävligt kul det också. :)

 

Om man kopplar xboxen till datan så kan man spela online!!!!!

 

 

1:HALO 3

 

2:HALO 2

 

3:HALO 1

 

Orkade inte skriva!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

1:a Halo 3

 

Riktigt kul spel klar det bästa i serien. Ett jätte lätt online system + plus att man kan spela Co-op via Xbox live och system link

 

2:a Halo Combat Evolved

 

Ett av dom bästa spelen som gjorts (osså anledning till att jag skaffa Xbox Istället för PS2) pistolen var kanske lite överdrivet bra....hyfsad grafik (det är inte grafiken som gör spelet) ett minus är dock att spelet är för enkelt även på Legendary och ingen online funktion (sen fanns ju inte Xbox live när halo släptes heller)

 

3:e Halo 2

 

Halo 2 var faktiskt en riktig besvikelse Grafiken var bra javisst men man hade nästan ingen ammo Bungie gör Halo CE ett av dom bästa spelet nogonsin sen gör dom halo 2 pfff vad f*n tänkte dom på? j*vla skit spel

 

själv tycker jag halo 3 är bäst, för det har allra bäst online- läge.. tyvärr så är kampanjen väldigt kort ;(..

 

på en klar andra plats ligger halo 2, det har oxå ett bra online- läge, men sämre än H3...

 

sist men absolut inte minst kommer halo: combat evolved, det har en grymt rolig kamoanj, men eftersom den inte har något online- läge drar det ner väldigt mycket ...

halo 1 har visst ett online läge på datorn....så säg inte så mycket du inte vet <_<

Antar att han menade till xbox....

 

Halo: combat evolved och Halo 3 ligger för mig på delad första plats, men Halo 2 är jävligt kul det också. :)

 

Om man kopplar xboxen till datan så kan man spela online!!!!!

 

 

1:HALO 3

 

2:HALO 2

 

3:HALO 1

 

Orkade inte skriva!!!!!

 

var har du hört det Det häjlper INTE att koppla Xbox:et till datorn det där har du fel om vete f*n var du hört det....men din källa är inte så pålitlig

Redigerat av Reaper01
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tjuva saker?

Bungie har inte tagit bort något av vapnena i Halo 2 till Halo 3. (Om jag inte har glömt någon nu :P)

Du har glömt Brute plasma rifle och Scarab gun :P

Needlern har dom ju inte tagit bort men den är inte Dual längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjuva saker?

Bungie har inte tagit bort något av vapnena i Halo 2 till Halo 3. (Om jag inte har glömt någon nu :P)

Du har glömt Brute plasma rifle och Scarab gun :P

Needlern har dom ju inte tagit bort men den är inte Dual längre :(

 

<_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjuva saker?

Bungie har inte tagit bort något av vapnena i Halo 2 till Halo 3. (Om jag inte har glömt någon nu :P)

Du har glömt Brute plasma rifle och Scarab gun :P

Needlern har dom ju inte tagit bort men den är inte Dual längre :(

 

 

nja nu är Scarab gun bara en liten bonus....tror inte att man kan räkna Scarab gun som ett riktigt vapen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjuva saker?

Bungie har inte tagit bort något av vapnena i Halo 2 till Halo 3. (Om jag inte har glömt någon nu :P)

 

Du har glömt Brute plasma rifle och Scarab gun :P

Needlern har dom ju inte tagit bort men den är inte Dual längre :(

 

 

nja nu är Scarab gun bara en liten bonus....tror inte att man kan räkna Scarab gun som ett riktigt vapen

 

Du har rätt, jag ville bara märka ord xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...