Red_fox2 Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Tjenare,jag och 2 polare har fundera på att lvla upp varsin gubbe. Vilka raser och klasser tycker ni att vi borde välja så att vi kan klara insanser och bg hyffsat iaf om vi hjälpsåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Kanske en tank, en healer, och en dps? Då kan du äga i PvP, och köra instances, ni behöver bara två DpS till för att gå till en instance. :) Warrior, Priest, och en rogue. Alla kan typ vara UD. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 En resto druid En dmg warrior En dmg warlock Dreamteam i 3v3. Ni kanske inte gillar att lira det men, jag svarade bara på din fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 1 arc mage, en holy priest, o en tank druid. grymmast för heroic instance, funkar även att lvl o pvp'a med väldig bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag skulle ta som första sa; Warrior, Priest, och en rogue. Alla kan typ vara UD. För att; Warrior = Mail/Plate Rogue = Leather Priest = Cloth och För att; ena kan tanka skit bra (66 warrior ftw!!!!!!!11111oneonetwo) ena kan dpsa skiten ur en 67 warlock i lvl 63 (WOOO!) ena kan heala som ett psyk även i lvl 40 (OMG RUNZFOR THEE LIFE) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag skulle ta som första sa; Warrior, Priest, och en rogue. Alla kan typ vara UD. För att; Warrior = Mail/Plate Rogue = Leather Priest = Cloth och För att; ena kan tanka skit bra (66 warrior ftw!!!!!!!11111oneonetwo) ena kan dpsa skiten ur en 67 warlock i lvl 63 (WOOO!) ena kan heala som ett psyk även i lvl 40 (OMG RUNZFOR THEE LIFE) Om jag förstod vad du menade så skulle jag säkert skratta. Warrior, rogue och priest? Varför det? Visst bra om man kör 5-man instances men liksom hur mycket kommer dom att köra det? Mest raids och PvP och då som sagt så ska det vara warlock druid och warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Om dom ska just göra sina gubbar så går dom nog ganska mycket instancer. kanske i högre lvl så äre som du säger men jag rekommenderar Priest, Rogue och Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 blir iaf en lock och en warrior och någon helaer. Vilken ally warrior tror ni blir bäst? nf eller human Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Human, increased weapon skill och racial som ser bättre stealth i 30 sec. Night elf, 1% mer dodge (orly) och shadowmeld (som fick nerf och suger) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 tack för all hjälp en sisstasnabb fråga. vilken är den bästa dps rasen på ally sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Beror på vilket vapen du kör med, dwarfs har increse axe skill, human sword skill osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 human har increases mace också +5 men iaf gör en dwarf tjej warrior =P dom eju hetast av alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg