metoo Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ehrm... en enchantment shammy e besta dpsen i lvl 30-60 så jag skulle säga Enchantment Shaman (dps) Prot Pally (tank) Och en priest. (healer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 enchantment shaman vettefan, enhancement däremot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 I min åsikt så skulle Warrior - Paladin - Rogue Tank Healer Dps Vara fett grymt :) Vad ska du med en tank till i arena?, det är ju inte så att det är AI du spelar mot? utan andra människor så 2 dps och en healer ist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 I min åsikt så skulle Warrior - Paladin - Rogue Tank Healer Dps Vara fett grymt :) Vad ska du med en tank till i arena?, det är ju inte så att det är AI du spelar mot? utan andra människor så 2 dps och en healer ist. Om du kollar första inlägget så säger han att han vill att dem ska vara bra i instancer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg