Gäst favole Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag vet att jag borde sätta upp det på köp och sälj men jag har testat blocket,tradera och eniro men Jag säljer mitt Pokemon dimond och byter det hellre mot ett metroid prime hunters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 va f*n är pokemon dimond? spanska versionen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 va f*n är pokemon dimond? spanska versionen eller?Han menar nog Pokémon Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Ja det menar jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) vad är meningen med den här tråden?hur mkt du ska ha för det då???? Redigerat 5 Februari 2008 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 vad är meningen med den här tråden?hur mkt du ska ha för det då????kanske en hundring eller ngt sånt har aldrig spelat på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 (redigerat) Hmm nja men så vrf köper du det sen spelar du inte på det sne säljer det?? jag är intresserad av att köpa det Redigerat 8 Februari 2008 av ZiLbOr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaBorMig Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 va f*n är pokemon dimond? spanska versionen eller? va inte så kaxig du skriver inte mkt bättre! sluta hacka dig på andra här på fuska.se :cry: :angry: !! alla stavar fel ngn gång men man förstår ändå vad dom menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg