Dannie Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 åÅ du har kommit in innan? Då kan jag tyvärr inte hjälpa. Trodde det var startkrångel med kontakter, Ip adresser, gateways och dylikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Allt sånt är rätt det funkar bara inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 har tyvärr inte live så jag kan inte hjälpa dig... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Har du kollat ifall tiden runnit ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 har itte heller live så jag kan itte hjälpa dig sry... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Typ det står något om DNS-server, det var inte så innan du ska koppla in din bredband kabel och följ instruktioner men du måste ha 2 månaders grejen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 öhh jag fick det i julas fast jag fick för ett helt år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Är du säker på att du har kopplat rätt och hur har du kopplat? Dirketkoppling till datorn eller via router? Jag harinte XboxLive men jag kanske kan vara till nån hjäl ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 (redigerat) jepp det står i troubleshoutingen att det är rätt kopplat i alla fall Redigerat 19 Mars 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 inte för att jag vet nåt om live men.. har du nån firewall installerad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg