Silverspegel Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Skrivet 30 Januari 2008 Hur och när/var kan jag komma åt att skaffa mig magnet-magin, vad den nu kalas, den som krävs för att klara sig vidare i Atlantica, när man lär frigöra Erics staty? Jag virrar runt i ovetskap... <_<
Johkie Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Skrivet 30 Januari 2008 Magnet magin??? <_< Om du är vad jag tror du är så är du vid skeppet har ja fel så får du bara skirva de. Men de är Sebastian som hämtar den om jag ite missminner mig
Narutofan95 Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 nej du ska hålla på med port royal man får första och har för mej andra magnet magin där bara så du vet du blir inte klar med atlantica förren i slutet typ!!!
Bplay Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Skrivet 31 Maj 2008 Du bara fortsätter och kör alla andra världar, när det är dags att klara den så kommer du att få den. Går inte att fixa på annat sätt.
tatanka Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Skrivet 7 Juni 2009 Jag har klarat Atlantika och fattar inte ett dugg vad ni snackar om! :huh:
Jbt Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Skrivet 13 Juni 2009 Jag har klarat Atlantika och fattar inte ett dugg vad ni snackar om! :huh: tror dom snackar om 2an ^^ hehe ... ja fundera om ja borde skaffa den lr inte.. börjar tröttna på kh1 .. shame on me ;:
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Skrivet 15 Juni 2009 gravity magin får du när du klarar phil cup, gravira får du när du klarar oogie boogie huset i halloween town och gravira (som är sista formen på den) får du när du vinner över hades i hades cup
Rekommendera inlägg