XXL Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har 3 spel GH3 mario galaxy wii sports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Jag har 10 wii spel. Super Mario Galaxy Super Paper Mario Zelda Twilight Princess Mario Party 8 The Simpsons Game Sonic and the secret rings Metroid Prime 3 Corruption Shrek 3 Wii sports Zack and Wiki Redigerat 21 Mars 2008 av LilleSkutt0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SSL Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 'bump', inlägget ovanför(?), nåja, det kommer väl mitt inlägg också räknas som, men jag hoppas inte det :P Jag har bara fem spel till Wii, spelen är: Mario Party 8 Super Mario Galaxy The Simpsons Game Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2 Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Liten Update ;D Guitar Hero 3 Super Mario Galaxy Zelda Mario Strikes Charged Super Paper Mario Metroid Prime 3 Bleach: Shattered Blades Medal of Honour 2 SSX Blur Sonic adn the secret rings Battalion Wars 2 Mario Party 8 Excite Truck Need for Speed: Carbon Nitro Bike Geometry Wars Thats all, more to come! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Har 5 The legend of Zelda: Twiligth princess Harrypotter och fenix orden super mario galaxy wii sports wii play Det var alla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Super mario galaxy resident evil zelda zack & wiki wii sports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Jag har : Wii sports Wii play Mario party 8 Super Mario Galaxy Guitar hero 3 legends of rock Carnival games :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Jag har: wii sports wii play super mario galaxy table tennis resident evil umbrella zelda twihlight prinses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 mina: twilight princess wii sports wii play harry potter och fenixorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 The Legend of Zelda: Twilight Princess Rayman Raving Rabbids Boogie Super Paper Mario Wii Sports Wii Play Mario and Sonic at the Olympic Games Bara skit, istortsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 nej verkligen inte! dom sakerna vra ju bra íaf många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 nej verkligen inte! dom sakerna vra ju bra íaf många Är ju lite av en smaksak, enda roliga enligt mig är Paper Mario och Resident Evil, och dem har jag redan varvat flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.