0014 Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag har köpt Mario Kart Wii och Super smash bros brawl utöver wii-sports. Sen har jag fått tre brända spel (Mario party 8, Driver och Fifa 08) av en kompis. Därefter har jag lånat Super mario galaxy, Metroid prime 3 och Guitar Hero III av en kompis). Så för närvarande har jag 8 spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Jag har 8 st spel och skaffade mitt senaste igår faktiskt :) . Mina Spel: (i den ordning jag köpte dom) Wii Sports TLoZ: TP Super Paper Mario Metroid Prime 3 Super Mario Galaxy GH3: Legends of Rock SSBB Õkami Redigerat 19 Juli 2008 av Azzeus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Wii Sports Wii Play Rayman Ravin Rabbits (1:an) Guitar Hero III Super Mario Galaxy Super Smash Bros. Brawl Typ dom^^ som är 6st! 8> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Skaffade mig Okami idag. :3 Ser jag rätt? 0014? Det var ett bra tag sen. xD Redigerat 21 Juli 2008 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag har: Wii sports Super Mario and sonic at the olympic games Spyro : The enternal night (eller nåt?) Fifa 08 Super paper mario Ssbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Jag har: Wii sports The legend of Zelda: Twilight princess Rayman ravin rabbids Rayman ravin rabbids 2 Super Mario galaxys Super Smash Bros Brawl Guitar hero 3: Legend of rock Redigerat 21 Juli 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheStar Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 3 bara :P Wii Sports Mario and Sonic at the Olympic Games Mario Kart Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag har: Wii sports The legend of Zelda: Twilight princess Rayman ravin rabbids Rayman ravin rabbids 2 Super Mario galaxys Super Smash Bros Brawl Guitar hero 3: Legend of rock Mario Kart Wii då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Har: Wii sports Mario strikers charged football Super mario galaxy Guitar hero 3 Metroid prime 3 SSBB Alltså 6^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 har 30-40 spel men jag har inte wii sports :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 har 30-40 spel men jag har inte wii sports :( Det är ändå inget man väldigt gärna vill ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Har just nu: Wii Sports Super Mario Galaxy Mario Kart Wii Super Smash Bros. Brawl Mario Party 8 Metroid Prime 3: Corruption Guitar Hero 3: Legends of Rock Resident Evil: Umbrella Chronicles Hade även Resident Evil 4 och Zelda: Twilight Princess ett tag men bytte dem eftersom jag har båda på Gamecube och GC versionerna är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.