LordFelix Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Tycker du att wow eller runescape är bättre? jag tycker att det är wow fast jag inte ens spelar det o jag e 73 lc i det tråkiga runescape . Så ja, är runescape eller wow bättre ? Runescape suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 rs pwnz ya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Måste säga WoW fast jag inte spelar nåt av det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 bägge suger lem, fast RS är tråkigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillCrespo Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Svårt att säga, båda är bra, WoW är större men RS är billigare, båda är kul, men när jag tröttnar på RS spelar jag WoW o vice versa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 RuneScape. Har inte spelat WoW och är member i RS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Det ska ni veta att Runescape S U G E R !!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 RuneScape är bättre, beror ju vilket intresse du har. Jag väljer RS för man har mer skills att träna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Va, är det läcka på skills i WoW??? Det som är så stort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Runescape solklart. Man måste ju inte ens betala om man inte vill. Och om man betalar kostar det ju bara 42 spänn för en månad!! I wow e det ju typ 250 spänn!!!! Borde anmäla dom för missbrukande av monopolställning!! Det e ju F*n inte klokt hur mkt pengar dom får in per spelare på ett år! Inte konstigt att majoriteten säger Runescape! P.S. dom som spelar wow är bara godtrogna konsument j*vlar som tror dom får ut något av att betala 250 spänn för att få spela ett överaktionerat online-spel, detta är inte bra! Vi Runescape fans borde göra något åt saken. Ska vi bränna dessa wow spelande kräk på bål? Knappast... Det är inte ens tillräckligt att spruta ketchup under ögonlocken på dom. Vi ska göra nåt mer, större, starkare. Vi ska... LEMLÄSTA dom!! BWWAHHHAHAHHAAAAHHAAA!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Eller så bara köper vi upp all världens gamecard och skrotar dom? Inse hur mycket mer folk man hade sett ute då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Bra idé! Då lider dom ju mkt med, om man e besatt asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg