Hoppa till innehåll

Är R.s Eller Wow Bättre?


LordFelix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man gör inget på WoW förutom quest och springa omkring med en dvärg och sånt.

Rs kan man träna skills, få mkt cash, quests mm. Och dessutom så ska alltid dom som spelar WoW jämföra grafiken på spelen, det är bara att inse det, Rs skulle vara tråkigare om dom hade grafik som WoW tkr jag, jag tkr att Rs har mer detaljer än WoW. Dessutom nördar dom som spelar WoW för mkt. På Rs kan man bygga sitt egna hus om man är member, dock måste man ha en bra lvl i Construction för att huset ska va snyggt, man kan göra potions med herblore, man kan ha husdjur desto bättre summoning man har desto bättre djur kan man ha, fast katter och hellcats kräver bara ett quests ingen summoning. Så, på WoW har man inget att göra när man gjort alla quest, har man gjort alla quest på Rs har man fortfarande skills att träna, fast är man 99 i allt är det tråkigt att spela det med, förutom om man tjänar cash ;:

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape solklart. Man måste ju inte ens betala om man inte vill. Och om man betalar kostar det ju bara 42 spänn för en månad!! I wow e det ju typ 250 spänn!!!! Borde anmäla dom för missbrukande av monopolställning!! Det e ju F*n inte klokt hur mkt pengar dom får in per spelare på ett år! Inte konstigt att majoriteten säger Runescape!

P.S. dom som spelar wow är bara godtrogna konsument j*vlar som tror dom får ut något av att betala 250 spänn för att få spela ett överaktionerat online-spel, detta är inte bra! Vi Runescape fans borde göra något åt saken. Ska vi bränna dessa wow spelande kräk på bål? Knappast... Det är inte ens tillräckligt att spruta ketchup under ögonlocken på dom.

Vi ska göra nåt mer, större, starkare. Vi ska... LEMLÄSTA dom!!

BWWAHHHAHAHHAAAAHHAAA!!!!!

Nu jämför vi spel och inte månadskostnader. Rättelse: 120kr* INTE 250kr. Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla någon... Så du menar att de enda man kan göra på WoW är att questa? Då har du ju helt fel.

Questa är ett av många saker man gör. T.ex kan man köra battleground (finns 5 olika), man kan raida (60-70), köra instances, träffa kompisar, duelera, farma och en massa saker som jag inte orkar nämna. Så kom inte med att man inte kan göra något ArsenalGeek. Allt de du nämnde att man kan göra på Rs kan man göra på WoW med för den delen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ArsenalGeek:

 

Man gör inget på WoW förutom quest och springa omkring med en dvärg och sånt.

Rs kan man träna skills, få mkt cash, quests mm.

På WoW kan man ha 5 skills (5 eller 4, är osäker, räknar såklart med secondary) sedan kan man räkna med alla weapon skills och liknande. Och man kan alltid byta skills. Skulle man kunna ha alla skills så skulle spelet bli obalanserat.

 

Och dessutom så ska alltid dom som spelar WoW jämföra grafiken på spelen, det är bara att inse det, Rs skulle vara tråkigare om dom hade grafik som WoW tkr jag, jag tkr att Rs har mer detaljer än WoW.

 

RS har INTE mer detaljer än WoW, om det hade samma grafik (du har rätt i att RS skulle bli mycket tråkigare än WoW med samma grafik) men OM, så kanske det skulle vara fler detaljer. Men WoW har fler färger och liknande.

 

Dessutom nördar dom som spelar WoW för mkt.

 

Jaså? Vi nördar för mycket? Jag tror att det finns de som "nördar" runescape minst lika mycket som det finns de som "nördar" WoW.

 

man kan göra potions med herblore

 

På WoW kan man göra potions också.

 

man kan ha husdjur desto bättre summoning man har desto bättre djur kan man ha,

 

På WoW kan man ha husdjur också. Och samma sak där, destå bättre man är, destå bättre djur.

 

Så, på WoW har man inget att göra när man gjort alla quest, har man gjort alla quest på Rs har man fortfarande skills att träna, fast är man 99 i allt är det tråkigt att spela det med, förutom om man tjänar cash ;:

 

Man kan inte ha gjort alla quests då det finns flera tusen, och det kommer nya vid varje patch. Och dessutom kan man göra mycket när man uppnått level 70, raida, PvP:a etc..

 

-----

 

Det syns tydligt att du bara snackar om sådant du inte vet ett j*vla skit om, testa WoW innan du skriver en massa idiotiska saker som du inte vet något om.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ArsenalGeek:

 

Man gör inget på WoW förutom quest och springa omkring med en dvärg och sånt.

Rs kan man träna skills, få mkt cash, quests mm.

På WoW kan man ha 5 skills (5 eller 4, är osäker, räknar såklart med secondary) sedan kan man räkna med alla weapon skills och liknande. Och man kan alltid byta skills. Skulle man kunna ha alla skills så skulle spelet bli obalanserat.

 

Och dessutom så ska alltid dom som spelar WoW jämföra grafiken på spelen, det är bara att inse det, Rs skulle vara tråkigare om dom hade grafik som WoW tkr jag, jag tkr att Rs har mer detaljer än WoW.

 

RS har INTE mer detaljer än WoW, om det hade samma grafik (du har rätt i att RS skulle bli mycket tråkigare än WoW med samma grafik) men OM, så kanske det skulle vara fler detaljer. Men WoW har fler färger och liknande.

 

Dessutom nördar dom som spelar WoW för mkt.

 

Jaså? Vi nördar för mycket? Jag tror att det finns de som "nördar" runescape minst lika mycket som det finns de som "nördar" WoW.

 

man kan göra potions med herblore

 

På WoW kan man göra potions också.

 

man kan ha husdjur desto bättre summoning man har desto bättre djur kan man ha,

 

På WoW kan man ha husdjur också. Och samma sak där, destå bättre man är, destå bättre djur.

 

Så, på WoW har man inget att göra när man gjort alla quest, har man gjort alla quest på Rs har man fortfarande skills att träna, fast är man 99 i allt är det tråkigt att spela det med, förutom om man tjänar cash ;:

 

Man kan inte ha gjort alla quests då det finns flera tusen, och det kommer nya vid varje patch. Och dessutom kan man göra mycket när man uppnått level 70, raida, PvP:a etc..

 

-----

 

Det syns tydligt att du bara snackar om sådant du inte vet ett j*vla skit om, testa WoW innan du skriver en massa idiotiska saker som du inte vet något om.

 

Långt inlägg :rolleyes:

Du måste inte dampa det här är inte krig

Jag sa inte att det bara fanns nördar på WoW men jag sa att det finns nördar på WoW...

Det finns typ 22 skills på Rs och det högsta man kan va i varje är 99 typ ;:

Sen orkar jag inte kommentera resten.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Smaken är som baken, spela det spel man tycker om. j*vla tjafs, jag har spelat både WoW & RS, and IMO är WoW mycket bättre, men det är som sagt min åsikt.

 

- Spelar fortfarande WoW, shattered hand. Armadyl. Adda mig gärna! :)

Redigerat av mackson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så, på WoW har man inget att göra när man gjort alla quest, har man gjort alla quest på Rs har man fortfarande skills att träna, fast är man 99 i allt är det tråkigt att spela det med, förutom om man tjänar cash ;:

 

Man kan inte ha gjort alla quests då det finns flera tusen, och det kommer nya vid varje patch. Och dessutom kan man göra mycket när man uppnått level 70, raida, PvP:a etc..

 

-----

 

Det syns tydligt att du bara snackar om sådant du inte vet ett j*vla skit om, testa WoW innan du skriver en massa idiotiska saker som du inte vet något om.

 

Långt inlägg :rolleyes:

Du måste inte dampa det här är inte krig

Jag sa inte att det bara fanns nördar på WoW men jag sa att det finns nördar på WoW...

Det finns typ 22 skills på Rs och det högsta man kan va i varje är 99 typ ;:

Sen orkar jag inte kommentera resten.

 

Ursäkta? Jag dampar inte, jag besvarar och rättar dina påståenden.

 

Definera "nördar".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow är flera gånger bättre än Runescape. Det finns absolut inget som är bättre med RS än wow. Wow är grafiskt tusen gånger bättre, musiken och ljudet är tusen gånger bättre, spelbarheten är tusen gånger bätte bättre och ja... Wow är tusen gånger bättre helt enkelt. Allt man gör i wow är mer episkt och mer spännande än i RS. I RS är fighterna och i princip allt man gör tråkigt, man bara ser på sin karaktär göra sama rörelse om och om igen hela tiden. Ifall man vill skaffa pengar måste man bli bra i en skill och det betyder att man måste sitta och se på sin karaktär göra sama sak om och om igen i en oändlighet. Så tråkigt, det här är mindre enformigt än RS http://www.badgerbadgerbadger.com/

Det roligaste med RS är dock att om man dör förlorar man alla sina grejer, skitkul. Och ni som är RSnördar kan ju bara sluta tracka ner på wow, ni vet endå att det är sååååå mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...