Opert666 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 asså, jag hade tänkt att cheata lite på mitt andra acc, och då när jag loggar in på det funkar det som helt vanligt, men när jag går in och laddar ner olika cheats så kan jag inte komma in på någon server ? allt stängs ner, vad händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Hoppas du fick massa trojaner, så ditt acc blir stulet, och allt annat. Och en keyloggger på köpet, så folk ser exakt vad du skriver. Och hoppas du åker på en vacban med. Redigerat 31 Januari 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 För det första vill jag bara säga. Cheats på cs är för noobs som inte kan spela... Hoppas alla som cheatar åker på vacban ... Det som hände är att counter-strike antagligen upptäckte ditt cheat eller så är fusket blockerat av virus program eller annat som kan blockera.. Annars har jag ingen anning vad som hände... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg