KaramellKing Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 ja det har det, det släpps här om minst 7 månader :( SÅ j*vla DÅLIGT! (ursäkta språket) Källa:http://www.smashbros.com/en_uk/info/info05.html 7 månader? njaaa... det kommer till USA den 9 mars så vi kommer antagligen få det 1-3 veckor senare än dom Håller med 7 månader är lite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Det ska väl komma 10e-20e mars nångång? Vad fick du om 7 månader ifrån? Det står inte om det nånstans där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Det kommer väl till USA 9 mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 jag har ingen aning om när det kommer men jag längtar som F*N!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Hoppas bara det är så bra som alla säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Hoppas bara det är så bra som alla säger. http://www.gamefaqs.com/console/wii/review/928518.html Finns en del recensioner där, dock krävs rätt bra engelskakunskap för att förstå dem. Som du kanske ser är det lite blandat, med 5/10 som lägst och 10/10 på några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 När jag läst dessa så är jag övertygad om att det är bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.