DiRtY Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 hej alla tribalwars spelare jag har ett bra tips till alla er som e bra och inte har så mkt att göra jo anfalla elkin och ta alla hans byar han tog min enda så jag var tvungen att börja om, plz plz plz döda bitchen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 ok men jag är inte så bra men ska attackera honom :medieval: om det är på värld 1 eller 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 hej alla tribalwars spelare jag har ett bra tips till alla er som e bra och inte har så mkt att göra jo anfalla elkin och ta alla hans byar han tog min enda så jag var tvungen att börja om, plz plz plz döda bitchen!!!!! Jo du vad heter han/hon och har du stam som jag kan gå med i??? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Ehmm.. vet inte om jag kan ta honom, men kanske ska testa ;: Redigerat 25 Februari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 hej alla tribalwars spelare jag har ett bra tips till alla er som e bra och inte har så mkt att göra jo anfalla elkin och ta alla hans byar han tog min enda så jag var tvungen att börja om, plz plz plz döda bitchen!!!!!vilken värld? har 15.000p på v1, om de är den världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snygging91 Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 är det på värld3 kan ja hjälpa till ja har 25000Poäng heter cave2 och är med i stammen LoW4 vi kan bomba honom till döds :evil: .våran stam e den bästa i K75 vi är kungarna där annars ligger vi på 75te rank :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 kolla på trådens datum..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
masan Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 tja jag spelar på värld 2 och är med TKOTR4 och heter godis kungen jag kan hjälpa dig om det är i värld 2. har 70.000p jo om nån behöver hjälp kontakta mig bara. Godis kungen. finns i k52 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 öhhhh... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Haha pluttar! Jag har tvåhundratusen poäng :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 jag hadde 80.000 sen blev jag adlad <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Om nån spelar i v7 så skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.