Dezen Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Därför man inte för ngt för det Dezen ^^ . Jag kunde sälja mitt acc för 300kr där =) Fast jag behöll det istället eftersom köparen köpte ett annat XD Å de e jag glad för. Dream on. It's true Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 En ville köpa men köpte det inte... Det lär ju ta några år att sälja ett rc acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 J*vla Scammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Borde väl låsas eftersom det är förbjudet med att ge bort eller sälja runescape acc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Ge f*n i sånt här, account-sharing kommer bara att orsaka problem... Dessutom så ger det ingen riktig spelkänsla, ingen stolthet över dina skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Låser då man inte får ge/låna/köpa/sälja Runesacpe konton. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg