MentalogisT Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 är det nån som vet hur man får mer vapen på bf2? :huh: jag vet inte och jag har haft det i étt år snar. Så om nån vet så vill jag gärna ha ett svar ;) :thanks: Du måste spela på rankade servrar så du går upp i rank , sedan kan du köpa fler och fler vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hur köper man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 va har han kört med botar ett år :huh: battlefield ska man ju klart köra online ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Säriöst, har du kört med bottar i över ett år, BF är ett online spel. Din brandvägg jobbar emot Punkbuster. Gå in till ditt brandvägg program och tillåt punkbuster A och B att ansluta till internet. Kan vara mer specifik om önskas, skicka ett PM Tack så har det blivit för mig också och nu vet jag hur man gör!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg