JonteFire2 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Jag vet att man ska ha sånna där talismaner och trycka på locate men jag fattar dem inte.. Kan nån hjälpa mig :(
Jote Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Du kan kolla i RuneHQ istället. www.RuneHQ.com där kan man se nästan allt om RuneScape :)
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Du måste klara questen" Rune mysterie" kan inte namnet på den, men när du har klarat den så får tillgång till den plats där man hackar pure ess, eller så var det rune ess, men när du har hackat dom, dom är runda gråa. När du har gjort den så ska du göra runor, jag brukar göra air runes. Du måste ha air talisman, sen går du till Falador, vid en utgång/ingång så finns det stenar, då ska du trycka på din air talisman, så att den blir markerad, sen trycker du på stenen, då teleporteras du till en sak, en (sten) klicka på stenen, så blir alla pure ess, du har i inventory, dom blir air runes. Om du inte fattar skriv pm, till mig. så visar jag karta.
Jolt Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Det går hur snabbt som helst i att gå upp i det.Men jag har ju slutat så bryr mej inte.
JonteFire2 Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Du måste klara questen" Rune mysterie" kan inte namnet på den, men när du har klarat den så får tillgång till den plats där man hackar pure ess, eller så var det rune ess, men när du har hackat dom, dom är runda gråa. När du har gjort den så ska du göra runor, jag brukar göra air runes. Du måste ha air talisman, sen går du till Falador, vid en utgång/ingång så finns det stenar, då ska du trycka på din air talisman, så att den blir markerad, sen trycker du på stenen, då teleporteras du till en sak, en (sten) klicka på stenen, så blir alla pure ess, du har i inventory, dom blir air runes. Om du inte fattar skriv pm, till mig. så visar jag karta. Ja, jag vet! jag har gjort questen.. men jag vet hur man gör nu så ni behöver inte svara.. Moderaterna kan ta bort den här om dem vill..
Rekommendera inlägg