loppsak Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) Någon som vet något bra program att kolla om hårddisken är hel? har en Wd Redigerat 2 Februari 2008 av loppsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Öppna startmenyn -> högerklicka "den här datorn" -> egenskaper -> maskinvara -> enhetshanteraren Kolla sedan om du hittar den där och kolla om det står att något är fel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Öppna startmenyn -> högerklicka "den här datorn" -> egenskaper -> maskinvara -> enhetshanteraren Kolla sedan om du hittar den där och kolla om det står att något är fel ;) Du ser ej om den håller på att rasa där!! Jag tänkte typ SeaTools som är för maxtor. Något liknade för Westerndigital Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 HDHealth rekommenderas, Dock vet jag ej hur den rapportera och hur det ser ut om nått är knasigt men varna ska det. Googla på HDHealth så borde du hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 WD hade ett eget som jag missade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.