Red_fox2 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Någon som kan hjälpa mej hur jag ska specca min lvl 42 blood elf pala till en optimal tank?
NossLoad Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Någon som kan hjälpa mej hur jag ska specca min lvl 42 blood elf pala till en optimal tank? Ren Retribution DPS är bäst för tanking om du har riktigt nice gear.
Snake Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Antar att du menar på hans level NossLoad... lycka till att tanka något seriöst senare med ret. OT: Rekommenderar att du kollar wow-europes paladin forum i nån av sticky trådarna eller så.
Red_fox2 Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) Tankar hyffsat nu med min retri spec och 5400i armor med min buff och sköld, men skulle dock vilja få effektivare slag Redigerat 4 Februari 2008 av Red_fox2
NossLoad Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Antar att du menar på hans level NossLoad... lycka till att tanka något seriöst senare med ret. OT: Rekommenderar att du kollar wow-europes paladin forum i nån av sticky trådarna eller så. Ja.. så dum e jag inte^^ Ret är bättre vid din lvl enligt mig.
Rekommendera inlägg