Rammus Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Jacob: FRÅGA icke om blipmynt -.-, Jag spelar själv, säger som elin skönt med en paus :P, Jag har också 4000 i rank plus en annan gubbe med 1900, Båda med Premiun, eller som man säger nu "Medborgare", Plus mycket kläder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 ok ska inte chata om blipmynt men nice att vara medborjare det ska jag ble när jag fyller år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 har en gubbe premium och rang ca 3800 och en lägenhet en fråga kan man ha 2 eller fler lägenheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Var inne på Blipville förut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 ok ska inte chata om blipmynt men nice att vara medborjare det ska jag ble när jag fyller år Man kan bara ha 1 lägenhet per användare. Tycker ni det är dåligt att blip och blipville splitrats?. Jag tycker det är SUPER dåligt, dels för att man måset köpa prem till båda sidorna+ att folk inte känner igen en så mycket på båda sidorna!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 aa det ä dåligt :( men är medborgare värt pengarna och vad får man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Jepp, det är skitdåligt. Bara tv4 som vill tjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 mm mn då kommer kanske det nått nytt på den kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrhammer Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 ohh ' förmodligen känner ni till Prylbuggen i blipville då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 nej det gör jag inte vad är det gör bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 föresten hur hamnar man i fängelset alltså såå man äär innanför cellerna jag undrar värkligen det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.