FD_2 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Tja! Varige natt kl:12.00 AM kommer det konstig musik och så ser jag min döda gubbes spöka gå om kring i huset! Varför är det så?? O varige dag kl:12.00 PM ringer det någon typ 2 singnaler! VF är det så! (detta händer i freeplay) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanarie Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Tja! Varige natt kl:12.00 AM kommer det konstig musik och så ser jag min döda gubbes spöka gå om kring i huset! Varför är det så?? O varige dag kl:12.00 PM ringer det någon typ 2 singnaler! VF är det så! (detta händer i freeplay) De spökar runt huset för att kanske vill hämnas.....? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 men det är ju för att nångon har dött eller? om det är det så spökar det ju på natten.. det gör det på the sims2 iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg